Lidl lansează o nouă colecție Electric Castle. Deschide un magazin în cadrul festivalului
Reading Time: 2 minuteLidl România lansează o colecție vestimentară special creată pentru Electric Castle, inspirată din varietatea și prospețimea sortimentului său de alimente. Prin această inițiativă, retailerul încurajează festivalierii să adopte un consum echilibrat, bazat pe o gamă diversificată de alimente, din care să facă parte și fructele și legumele, pentru un plus de energie și bunăstare pe durata festivalului. Lansarea colecției marchează continuarea parteneriatului strategic dintre Lidl și Electric Castle, parteneriat ajuns anul acesta la cea de-a opta ediție.
Între 16 și 20 iulie, în inima domeniului Banffy, Lidl România construiește o nouă hartă a experiențelor în stilul Lidl’s Electric Kingdom: de la magazinul din festival, unde participanții găsesc produsele îndrăgite la prețuri accesibile, la zona de grill pentru pregătirea grătarului cu carne proaspătă de la Lidl și zona Royal Fresh Bar, unde pot alege dintr-o varietate de smoothie-uri și băuturi pe bază de fructe și legume proaspete.
Festivalul începe mai devreme, în toate magazinele Lidl
Anul acesta, Lidl România dă startul distracției cu Royal Collection, o colecție limitată de merch, disponibilă exclusiv în magazine, în cadrul Săptămânii Electric Castle, între 23 și 29 iunie. Inspirată din sortimentul de produse disponibil în magazinele Lidl, colecția include articole vestimentare cu grafice colorate care aduc în prim-plan fructele și legumele, carnea proaspătă, înghețata, pentru a le reaminti festivalierilor cât de important este consumul echilibrat pentru un plus de energie și stare de bine. Fanii festivalului vor găsi tricouri, bermude, leggings sau hanorace, alături de accesorii de festival precum șepci, papuci unisex, ochelari de soare, sacoșe și multe alte articole, toate la un preț accesibil.
Noua colecție vine și cu o surpriză pentru fanii Electric Castle: 15 bilete duble Premium Pass, cu acces la camping și o căsuță White Lodge, dar și unul dintre cele 50 de bilete duble General Access, cu camping inclus. Astfel, în perioada 23 – 29 iunie, clienții care cumpără produse de festival disponibile în magazine, de minimum 50 lei, și scanează cardul Lidl Plus, au șansa de a ajunge la cel mai așteptat festival.
Lidl’s Electric Kingdom: o experiență completă în inima Electric Castle
Pe domeniul Banffy, Lidl’s Electric Kingdom revine cu o configurație complexă, care transformă experiența de festival într-una completă – de la food, la fun și shopping smart:
- Royal Market – tradiționalul magazin Lidl din inima festivalului revine cu un program extins: pe 15 iulie este deschis de la 14:00 la 22:00, pe 16 iulie de la 14:00 la 24:00, între 17 și 20 iulie este deschis non-stop, iar pe 21 iulie de la 00:00 la 06:00 și de la 08:00 la 14:00. Festivalierii se pot bucura de produsele preferate la cel mai bun raport calitate-preț, produse Lidl dintr-un sortiment special adaptat pentru festival și care cuprinde inclusiv articole din gamele Deluxe și High Protein.
- Royal Fresh Bar, Royal Feast & Royal Grill – o experiență culinară completă, cu preparate proaspete, gătite pe loc, pentru toate gusturile: de la opțiuni fresh și răcoritoare, la rețete savuroase pregătite pe grătar.
- Royal Breakfast – zona preferată a celor cazați în EC Village, cu mic-dejunuri gustoase care dau energie pentru o nouă zi de festival.
- Entertainment iconic – Royal Wheel, roata panoramică cu vedere spectaculoasă asupra domeniului Banffy, și Keys of Light, instalația interactivă din fața castelului, oferă momente memorabile și decoruri ideale pentru fotografii de poveste.
De la shoppingul pre-festival, până la atmosfera electrică de la fața locului, Lidl continuă să creeze o experiență integrată și accesibilă pentru întreaga comunitate EC. Sub umbrela Lidl’s Electric Kingdom, fiecare zi la Bonțida devine un mix perfect între relaxare, distracție și utilitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz