Pro TV are un nou Head of Corporate Communication and PR
Începând din această lună, Cornelia Sofronie Pițigoi s-a alăturat echipei de marketing a Pro TV, în funcția de Head of Corporate...
MarComm
Începând din această lună, Cornelia Sofronie Pițigoi s-a alăturat echipei de marketing a Pro TV, în funcția de Head of Corporate...
Brandul de chipsuri Lay’s, în parteneriat cu Vodafone, lansează campania „Gustul Lay’s te MEGA cucerește”, prin care oferă consumatorilor de gustări...
Competiția Internetics reunește anul acesta 29 de participanți. Aceștia au înscris în concurs 156 de lucrări, referitoare la 67 de branduri....
Daniel Badea preia conducerea departamentului de Marketing al retailerului Selgros, după 10 ani petrecuți în cadrul companiei. În activitatea sa, acesta...
În al patrulea an consecutiv de când analizează industria românească de PR, Biz a inițiat un nou proiect editorial în paginile...
O industrie deopotrivă iubită și urâtă, care pare unită, din exterior, și care a evoluat în cei aproape 24 de ani...
Indicatorii de business nu sunt un numitor comun suficient pentru a măsura performanța agențiilor de comunicare din România. Pornind de la...
Nivea a lansat luna aceasta caravana #LikeYourself, un proiect educațional despre importanța îngrijirii pielii, dedicat adolescentelor Ideea campaniei a pornit de...
McCann Worldgroup a fost desemnată Rețeaua Anului, în cadrul Festivalului Golden Drum 2016, cel mai important festival de publicitate din Europa...
Vodafone lansează Campania „România Nedescoperită”, care promovează tradițiile românești. Personajele din centrul campaniei sunt românii recunoscuți de Ministerul Culturii, prin Comisia...
Publicis România este “Agenția Anului” la ediția de anul acesta a festivalului Golden Drum. Agenția a obținut 17 nominalizări și 13...
Un studiu efectuat de către specialiştii de la MediaVest Group și Leo Burnett România, în colaborare cu TNS România, evidenţiază o...
Cu toate că cifrele arată o creştere a economiei româneşti, majoritatea copleșitoare a populației își permite, în continuare, să cumpere numai...
Consumatorul este esenţa motivului pentru care brandurile există. Este cel care contează cel mai mult pentru companii. Consumatorul este rege! De...