Analize Management

Noile frontiere ale spațiului8 min

12/02/2019 6 min read

Noile frontiere ale spațiului8 min

Reading Time: 6 minute

Și-au propus să creeze locuri unde oamenii să se simtă ca acasă, dar să aibă la dispoziție toate facilitățile unui birou ultramodern. Fondatorii Mindspace au reușit deja să schimbe felul în care profesioniști din toată lumea lucrează prin realizarea unor spații unice și crearea unei experiențe high‑end, de la Londra, San Francisco și Amsterdam până la Varșovia și, acum, București. Deschiderea Mindspace Business District în București stabilește noi standarde în zona spațiilor de coworking, dar și în ceea ce privește biroul ca spațiu diferit.

Când îți petreci cel puțin o treime din fiecare zi la birou, este normal să fii tot mai atent și mai pretențios când vine vorba de felul în care arată acesta, ce facilități îți oferă și cum te simți acolo. Mai mult, un studiu realizat recent de Mindspace a arătat că mediul de lucru este unul dintre cele mai importante elemente de care ține cont un potențial angajat atunci când ia în considerare o ofertă de muncă. Astfel, 43,2% dintre angajații din birou­rile din București au respins un posibil angajator din cauza designului neinspirat al biroului sau din cauza lipsei de facilități. Mai mult, studiul arată că 47,8% dintre angajații din București au renunțat la un loc de muncă din cauza experienței neplăcute și a designului dezagreabil din birou.

Peste jumătate dintre angajații bucureșteni (55,2%) consideră că mediul lor de lucru le oferă numai aspectele de bază necesare desfășurării activității, ceea ce înseamnă că angajatorii asigură numai infrastructura minimă necesară muncii și nimic în plus pentru a susține nevoile și performanțele. Studiul a fost realizat de OnePoll la cererea Mindspace, s-a desfășurat între 28 august și 28 septembrie 2018 și a analizat răspunsurile a 500 de respondenți, dintre care 70,8% cu vârste cuprinse între 25 și 44 de ani. Din numărul total, 52,2% au fost femei și 47,7% bărbați, toți angajați în București. Majoritatea răspunsurilor au provenit de la respondenți care lucrează în sectorul contabilitate, bănci și finanțe, aceștia reprezentând 22% din totalul celor intervievați. Alte sectoare cu o prezență considerabilă au fost ingineria, tehnologia informației și managementul.

Echipa Biz a petrecut o săptămâna în noul Mindspace Business District din București

Pornind de la această realitate, Mindspace schimbă regulile prin deschiderea noului spațiu de co-working, un spațiu versatil, high end, care oferă mersului la birou un nou înțeles. În primul rând, ești copleșit de senzația de familiaritate și de sentimentul de bine pe care îl ai când petreci timpul aici. Spațiul comun este amenajat precum o cafenea, care te îmbie atât cu cafea foarte bună, cât și cu un design premium, inspirat de motive locale, cu accente retro.

Spațiile de lucru oferă toate facilitățile high tech ale unui birou, având posibilități de lucru, pentru echipe mai mari sau mici. Serviciile pe care le pun la dispoziție celor care doresc o soluție de birou all inclusive aici sunt la standarde premium, astfel încât să nu plătească taxe adiționale. Oferta Mindspace acoperă trei arii principale: spațiul și amenajările lui, beneficiile membrilor și conținutul oferit. Peste 93% dintre membrii Mindspace susțin că alegerea unui birou la Mindspace a fost benefică afacerii lor.

Primul Mindspace din România se află în cadrul celui mai mare business park din România, Globalworth Campus. Are 4.446 metri pătrați, unde pot lucra liniștite până la 734 de persoane. În primăvara și vara lui 2019, se vor adăuga Mindspace Victoriei și City Offices, astfel încât vor fi disponibili în total 12.000 de metri pătrați, pentru 1.700 de membri.

Oferte la înălțime

Reprezentanții Mindspace spun că aleg pentru spațiile lor clădiri de calitate, localizate în zone centrale, iar apoi echipa internă de design transformă spațiul în experiența unică Mindspace: îmbinarea arhitecturii cu designul interior premium, cu materiale de cea mai bună calitate, atent ales, astfel încât să regândească complet spațiul pe care îl numim în mod tradițional birou.

Membrilor li se pun la dispoziție produsele specifice unei cafenele, o bucătărie complet utilată, internet de mare viteză, suport IT, cabine private pentru discuții telefonice și pentru întâlniri 1 la 1, spațiu de evenimente, camere de întâlnire high tech, recepție și servicii de poștă și curierat. Totul, inclus în taxa de membru.

Alte beneficii exclusive pentru membri includ oferte de la parteneri locali și globali precum Google, Amazon, Uber, Microsoft, restaurante apropiate, servicii de închiriere de mașini, hoteluri, spa. Cei care devin membri ai Mindspace au de plătit o taxă lunară flexibilă, care oferă acces în clădire 24/7 și posibilitatea de a merge gratuit, la nivel local și global, în orice spațiu Mind­space din orice oraș de pe glob, de la Berlin la Londra sau de la San Francisco la Tel Aviv. Cel care devine membru Mindspace devine automat membru al unei comunități globale de 14.000 de membri. Prețurile variază în funcție de ceea ce se dorește. Încep de la 250 de euro/lună pentru un birou dedicat și ajung până la 350  de euro/lună pentru un birou într-un spațiu privat. Oficialii de la Mindspace spun că ajută companiile de toate mărimile să realizeze că, astfel, costul de angajat per birou este mai mic la Mindspace comparativ cu varianta tradițională, iar în spațiul acesta de coworking beneficiază de flexibilitate, acces la un ecosistem, nu există costuri de capital, iar angajații sunt mai fericiți, mai implicați, ceea ce atrage și alte talente.

Diferențele care completează experiența

Oficialii de la Mindspace spun că acordă o mare atenție creării unei experiențe unice, care redefinește biroul, prin crearea unei comunități și a unui stil de viață al membrilor. Scopul este să creeze este o cultură extraordinară a locului de muncă prin care să cultive productivitatea, dezvoltarea profesională și echilibrul dintre viață și muncă. Oportunitățile de networking sunt numeroase la Mindspace, mulțumită ajutorului oferit de community manageri care pot ajuta la crearea unor conexiuni între membri. De fapt, angajații Mindspace oferă servicii personalizate pentru membri, reușind acest lucru pentru că la fața locului sunt de două ori mai mulți angajați ai Mindspace raportat la numărul de clienți (membri) comparativ cu principalul competitor. Un alt atu este că acești community manageri cultivă în mod activ și se ocupă de crea­rea de evenimente personalizate pentru membri, oferind relevanță la un nivel de neegalat. Aplicația dedicată Mindspace este și ea un ajutor util pentru tot ceea ce înseamnă experiența de lucru și toate facilitățile.

În plus, membrii au la dispoziție un calendar bogat de evenimente, de la discursuri, workshopuri și întâlniri de net­working la programe de wellness și happy hours. La deschiderea Mindspace Business District a existat un workshop TEDx și vor fi o varietate de asemenea workshopuri și de discuții, pentru membri. Mindspace Business District este unic, în primul rând datorită locației. Este situat în cadrul celui mai mare complex premium de business din țară, astfel încât membrii sunt alături de unele dintre cele mai importante multinaționale și startup-uri, pentru networking și oportunități de parteneriat incredibile – este un hub pentru inovație. Experiența Mindspace este, cum le place să o spună, este cea a unui boutique hotel în industria de coworking.

De ce a decis Mindspace să vină la București? Ce oferă unic în zona de spații de coworking? Cât de importante sunt designul și locațiile premium, dar și comunitatea Mindspace? Aflați detalii din articolele de mai jos.

 

Diferențiere prin personalizare
Dan Zakai, CEO & Co-founder Mindspace, ne-a vorbit despre argumentele care au determinat compania să deschidă spații de co-working la București – Suntem principalul furnizor de spații de co-working din Europa, am avut succes în Germania, Marea Britanie, Olanda și Polonia și suntem încântați să aducem în București soluția noastră de office-as-a-service (birourile ca serviciu), care este cea mai bună din această categorie… mai mult

 

 

Spații care stimulează inovația
Yotam Alroy, Chief Business Officer & Co-founder Mindspace, spune că este nevoie de o schimbare de paradigmă și de educarea pieței, fiindcă spațiile flexibile de birouri pot fi o soluție ideală nu doar pentru startup-uri, ci și pentru companii care caută un sediu central gata administrat sau pentru echipe de inovație care caută un birou-satelit… mai mult

 

 

 

Creatori de spații unice
Pentru Mindspace, fiecare proiect este unic, adaptat la piața locală, dar și conectat la tendințele globale. Printre pilonii principali se numără designul și locațiile premium, dar și comunitatea creată, consolidată și extinsă cu fiecare nou Mindspace deschis… mai mult

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE