Antreprenori

O afacere de daruit

2 mart. 2010 2 min

O afacere de daruit

Reading Time: 2 minute

Mihai Taraipan a inceput sa cocheteze cu ideea de antreprenoriat in urma cu mult timp, dar abia in noiembrie 2008 a hotarât sa demisioneze din functia de Account Manager al Sistec RTC Holding, unde a lucrat timp de doi ani, si sa puna pe picioare propriul business.

“ZaGift isi propune sa ofere clientilor posibilitea de a cumpara un cadou intr-un timp scurt si fara prea multe batai de cap”, isi descrie simplu Mihai Taraipan businessul. De fapt, puncteaza el, satisfactia nu ii revine doar cumparatorului, ci si destinatarului, care se bucura de libertatea de a-si alege singur cadoul dorit, prin intermediul Gift Card-ului primit.

Sistemul este bazat pe vouchere cu diferite valori, ce pot fi utilizate de catre posesorii lor in anumite conditii sau locatii prestabilite, un sistem extrem de popular in strainatate. Momentan, la noi in tara, piata cadourilor online este doar o nisa neexploatata suficient, dar cu mari sanse de crestere pe fondul dezvoltarii comertului electronic. Investitia in proiectul ZaGift pâna in momentul de fata se ridica la aproximativ 3.000 euro, iar cea mai mare parte a banilor a fost alocata pentru dezvoltarea platformei web, respectiv pentru partea de programaresi design.

ZaGift are in jur de 20 de parteneri din diverse domenii de activitate (fashion, beauty & wellness, calatorii), dar Mihai Taraipan sustine ca momentan se afla in discutii cu numeroase companii importante din România pentru extinderea ariei de colaborari. Parteneriatul cu un retailer are la baza un sistem care functioneaza exclusiv pe baza de comision din valoarea fiecarui Gift Card sau Voucher cadou vândut, fara a mai exista alte costuri adiacente. “Ne propunem sa incheiem parteneriate in special cu branduri din mediul offline, companii care au magazine in marile centre comerciale, dar si cu magazine online”, declara antreprenorul.

Anul 2010 va fi pentru ZaGift unul foarte important, deoarece inseamna demararea unor campanii de promovare a conceptului, pentru a determina clientii sa se orienteze catre aceasta alternativa de cadouri. În acest sens, membrii companiei lucreaza la o noua strategie in ceea ce priveste produsele oferite de portalul ZaGift, pentru a simplifica fluxul de lucru atât in relatia cu clientii, cât si cu partenerii.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: