Stiri Companii

Retail Revolution. ”Parteneriatele au devenit foarte importante pentru dezvoltarea businessului nostru” – Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

24 mart. 2022 2 min

Retail Revolution. ”Parteneriatele au devenit foarte importante pentru dezvoltarea businessului nostru” – Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

Reading Time: 2 minuteParteneriatele pe care evoMAG le-a dezvoltat cu Glovo, Innoship, Sameday, dar și cele pe care le pregătește cu alte platforme, fac parte dintr-un plan ambițios de dezvoltare pe termen lung, a explicat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, retailer online cu peste peste 17 ani de prezență pe piața românească de ecommerce.Retailerul online evoMag a făcut pionierat în domeniul comerțului la distanță și a optat de la bun început pentru diversificarea portofoliului de produse dar și a canalelor alternative de vânzare și dezvoltare.”Am fost printre primii retaileri din România care au folosit easyBox – care vor ajunge la peste 3.000 de locații în acest an”, spune Mihai Pătrașcu. Potrivit datelor companiei, aici ajung cam 25-30% din comenzile de pe evoMAG, pentru că oferă confort și rapiditate clienților. În această ordine de idei, evoMAG va continua și în acest an parteneriatele și, implicit, listarea în celelalte platforme de ecommerce ”Am fost printre primii care au intrat pe Bringo, avem o bună colaborare și deja au venit primele comenzi”, explică Mihai Pătrașcu. Urmează listarea pe Tazz și pe FanDelivery, pentru că ”obiectivul este să fim în toate platformele de quick delivery din România”.Cât privește planurile de viitor, CEO-ul evoMAG a amintit despre transformarea organizațională din ultimul an, menită să susțină obiectivele de extindere și dezvoltare ale companiei și din acest an, dar și pe termen mediu și lung. Avem în plan să dezvoltăm și businessul direct, nu doar prin platformele pe care am intrat, menționează acesta.Cât de importantă este diversificarea portofoliului de produse pentru evoMAG? ” În trimestrul unu din acest an vrem să listăm câteva zeci de mii de noi produse și apoi să dublăm numărul de produse până la finalul anului și vom avea câteva categorii noi – case și grădină, sport și fitness, plus o categorie vedetă – vehicule electrice”, a menționat Mihai Pătrașcu.Bugetul de investiții pe acest an este de 200.000 euro și va dezvolta câteva linii de business, dar și zona de organizare/logistică – eficientizare pentru a ajunge comenzile la clienți mai rapid.”Ne vom mări echipa și vom fi peste 100 de colegi la final de an. Angajăm în departamentele de product management, marketing, showroom, pentru că vrem să atingem toate obiectivele pe care ni le-am propus”, a concluzionat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: