Companii Digital Tech

Piața de e-commerce crește cu 15% în 2019

30 sept. 2019 2 min

Piața de e-commerce crește cu 15% în 2019

Reading Time: 2 minute

Un apetit tot mai crescut al românilor pentru tehnologie și numeroase lansări de noi produse conduc, în acest an, la o creștere a pieței e-commerce-ului în România cu 15%, potrivit celor mai recente previziuni  evoMAG.

Principalul factor de creștere a fost reprezentat de schimbarea comportamentului de consum al românilor care alocă sume mari pentru a beneficia de tehnologii de ultimă oră, care își doresc acces mai rapid la informații, care consumă mai mult conținut pentru care sunt dispuși să plătească, cei care accesează des rețelele de socializare și care călătoresc mai mult în încercarea de a importa stilul de viață al țărilor dezvoltate.

Țara noastră devine o piață de desfacere din ce în ce mai importantă pentru producătorii de IT&C, astfel că produsele nou lansate ajung foarte rapid pe această piață. Un exemplu în acest sens este iPhone 11 care a fost anunțat pe 10 septembrie, a intrat în România în sistem de precomandă la operatorii telecom și la retailerii online, iar primele livrări s-au făcut începând cu data de 27 septembrie.

“Pentru că suntem într-un moment de creștere a consumului, marii producători de tehnologie încearcă să îl fructifice cât mai bine, astfel că  investesc mai mult în România, alocă bugete mai mari pentru promovare, își comunică brandurile mai bine, lansează mai multe produse și fac lansările în România în același timp cu lansările internaționale, aduc produsele mai rapid în România și în stocuri mai mari”, spune Mihai Pătrașcu, CEO, evoMAG.

Galaxy S10 și Galaxy Note 10, smartphone-urile lansate de Samsung, au ajuns la noi în țară chiar mai rapid decât modelele iPhone, însemnând că România s-a aflat între primele țări din lume în care Samsung a adus noile telefoane.

La fel s-a întâmplat și în cazul smartphone-urilor Huawei P30 și Huawei P30 PRO, care au ajuns la noi în țară la o săptămână de la lansarea internațională.

În ultima perioadă, pe măsură ce a crescut interesul consumatorilor români către zona de nutriție, de fitness, sau de stil de viață sănătoasă, producătorii au inclus România între țările cu mare înclinație către gadget-uri.

Foto: © Raquelsfranca | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: