Primul card de fidelitate Kaufland

Kaufland România a lansat primul său card de fidelitate, acesta fiind o premieră în rețeaua Kaufland la nivel internațional.

Ce oferă cardul digital Kaufland?

Acces la promoții cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card.

Posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food.

Promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu unic în piață, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;

Cardul poate fi utilizat în toate magazinele din țară.

Reducerile de loialitate se pot cumula cu promoțiile standard și sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse.

Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și de pe Google Play, iar cel fizic de la Biroul de Informații din orice magazin Kaufland. Cardul fizic oferă doar accesul la promoțiile generale de loialitate.

Prin integrarea cardului digital în aplicația mobilă Kaufland, clienții pot avea acces la toate promoțiile disponibile (standard sau de loialitate), precum și la rețete, la lista de cumpărături comună și alte noutăți. De asemenea, în aplicație își pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate și campaniile promoționale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.

”Am creat cardul digital pentru a oferi clienților toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai ușor mod posibil. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs al Kaufland România.

Beneficiile – promoţiile de loialitate și punctele Non-Food – vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoțiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale.

Lansarea programului de fidelitate Kaufland Card este însoțit și de o campanie de comunicare 360° – creată sub sloganul Lucrurile bune vin ușor. Cele patru spoturi TV ale campaniei îl au ca protagonist pe actorul Tudor Istodor, care, în fiecare din cele patru situații amuzante în care e filmat, ne arată că lucrurile pot fi mult mai simple decât credem.

Kaufland are peste 1270 de magazine în 7 țări și o rețea de 121 de magazine în România.