Programele de well-being tot mai populare in companii

Marea majoritate a angajatilor considera foate utile programele de well-being implementate la locul de munca si isi doresc sa participe la acestea cel putin o data la sase luni.

Nu mai este un secret pentru nimeni ca programele de corporate well-being de la locul de munca au un impact pozitiv asupra productivitatii si a lucrului in echipa. Asa se face ca departamentele de resurse umane nu au stat prea mult pe ganduri si au implementat astfel de programe pentru angajatii lor. Un studiu dat astazi publicitatii de SmartExperience, principalul furnizor de solutii si programe de corporate well-being din Romania arata ca peste 90% dintre angajatii care au participat, in ultimele trei luni, la cel putin un program de well-being organizat de angajatorul lor considera foarte utile aceste ateliere. Printre motivele nominalizate se numara si oportunitatea de a-si cunoaste mai bine colegii de serviciu si imbunatatirea relatiilor cu acestia, cresterea nivelului de incredere in sine la locul de munca, posibilitatea de a experimenta activitati noi, precum si sansa de a se relaxa.  

“Crearea de programe corporate well-being se afla pe un trend ascendent in Romania, cu cresteri notabile in ultimii cinci ani”, spune Alecsandra Ionita CEO si well-being specialist la SmartExperience. “Pe de-o parte, angajatorii identifica in aceste ateliere un tip de beneficii extrasalariale prin care pot investi in starea de bine a angajatilor lor, iar angajatii care participa simt mai eficient apartenenta la echipa din care fac parte. Inca din timpul desfasurarii programelor, dar si pe termen lung, angajatii observa imbunatatirea starii si cresterea nivelului de energie pozitiva, cresterea productivitatii, precum si placerea de a lucra in echipa”, adauga Alecsandra Ionita.

Potrivit informatiilor SmartExperience angajatii care au participat la sondaj isi doresc ca urmatorul atelier la care participa sa fie din zona de beauty&fashion(28%), dezvoltare personala (17%), sau arte plastice (12%). 

Infografic_SmartExperience_Ce ateliere isi doresc angajatii_201604