BizRemote by certSIGN Stiri

Regina Maria continuă investițiile în telemedicină și deschide un hub medical

22 iul. 2021 2 min

Regina Maria continuă investițiile în telemedicină și deschide un hub medical

Reading Time: 2 minute

După lansarea platformei de telemedicină Clinica Virtuală, Rețeaua de sănătate Regina Maria inaugurează un hub medical dedicat consultațiilor online, decizie care vine în contextual creșterii cu 32% a numărului de programări pentru consultanții la distanță.

Hubul medical este situat în incinta Iulius Mall din Timișoara și oferă un spațiu modern pentru 75 de medici care acordă consultații medicale online pacienților din întreaga țară.

”Reglementarea telemedicinei este cea mai importantă schimbare adusă de pandemie pentru pacienții români. Este o direcție pe care o susținem din toate punctele de vedere și care sperăm să ne apropie și mai mult de modul în care se practică medicina în țările vestice. Încă de la lansare, Clinica Virtuală – platforma noastră de telemedicină, a fost foarte bine primită atât de pacienți, cât și de medici și de companiile abonate, iar numărul de programări a crescut continuu. De aceea, am decis să lansăm acest hub medical în Timișoara, pentru ca medicii care acordă consultații online să beneficieze de tot confortul necesar pentru un act medical similar celui din clinică. În acest moment, suntem cel mai digitalizat furnizor medical din România și vom continua să investim semnificativ în dezvoltarea serviciilor digitale și de telemedicină”, afirmă Fady Chreih, CEO al Rețelei Regina Maria.

În Clinica Virtuală s-au înregistrat aproape 337.000 de programări, creșterea fiind de 32% în iunie 2021 comparativ cu aceeași lună a anului trecut. Clinica a fost lansată cu doar 100 de medici, dar în mai puțin de o lună, numărul lor a crescut la 500 și s-a menținut constant pe parcursul ultimului an. Prin intermediul acestei platforme de telemedicină, pacienții au acces la 40 de specialități medicale.

Avansul înregistrat de consultațiile online este generat de mai mulți factori, printre care: accesibilitatea serviciilor medicale online și ușurința în utilizare, crearea cadrului legislativ pentru serviciile de telemedicină, dar și lansarea unor produse dedicate românilor care locuiesc în afara țării – precum abonamentul DOR, care include consultații în Clinica Virtuală. În acest context, Regina Maria a decis să investească și într-un spațiu fizic dedicat, care să susțină și mai mult dezvoltarea telemedicinei.

Printre cele mai accesate specialități medicale online se numără medicina muncii, medicina generală, dermatologie, medicină internă, endocrinologie, pediatrie, obstetrică-ginecologie, psihologie.

Clinica Virtuală a fost lansată la finalul lunii martie 2020, în timpul stării de urgență, fiind dezvoltată în doar 10 zile și reprezentând cea mai complexă soluție de telemedicină de pe piață, care integrează toate sistemele medicale, operaționale și financiare. Rezultatele consultațiilor și recomandările de tratament sunt salvate în dosarul medical electronic al pacientului, iar întregul flux – de la programare până la plata consultației, se poate realiza 100% online.

Platforma de telemedicină rămâne o alternativă viabilă pentru pacienții care au nevoie de o consultație din confortul propriei locuințe, pentru interpretarea de analize și second opinion, precum și pentru efectuarea consultațiilor obligatorii de medicina muncii pentru abonații corporate. Totodată, serviciul este util și pentru cei aflați în carantină sau izolare, pentru cei nedeplasabili sau care se află în zone fără acces facil la servicii medicale, dar și pentru românii care sunt în vacanță sau locuiesc în afara țării. În plus, cu ajutorul Clinicii Virtuale, pacienții cu diverse boli cronice sau autoimune pot fi foarte ușor monitorizați de la distanță.

Modalitatea de programare în Clinica Virtuală este foarte simplă, oferindu-le pacienților avantajul de a-și alege singuri medicul și intervalul orar pentru consultație. Programările se pot realiza prin intermediul aplicației mobile „Contul meu”, pe site-ul reginamaria.ro, dar și offline, prin call center.

Consultația este confirmată printr-un e-mail cu o invitație de întâlnire pe aplicația Microsoft Teams, ce se poate descărca gratuit pe desktop sau pe telefon înaintea consultației.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: