Companii Marketing Stiri

Romtelecom si Cosmote incep rebrandingul

30 mai 2014 < 1 min

Romtelecom si Cosmote incep rebrandingul

Reading Time: < 1 minut

Romtelecom si Cosmote Romania vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, cele doua companii pregatindu-se astfel si pentru lansarea unor noi servicii ca parte din grupul german.

Potrivit oficialilor grupului, serviciile si produsele existente, fie mobile sau fixe, atat pentru clientii rezidentiali, cat si de business, vor ramane neschimbate. Odata ce noul brand „T” va fi lansat, clientii Romtelecom si Cosmote Romania vor beneficia de noi oferte si promotii.

Rebrandingul este un proces multilateral, indreptandu-se catre schimbarea completa a identitatii de marca intr-un nou brand global. Aceasta implica aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse si servicii, campanii de comunicare si o prezenta online comuna. Activitatile legate de tranzitia celor doua companii catre noul brand vor fi finalizate inainte de lansarea oficiala in Romania.

In urma deciziei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele doua companii, care sunt controlate de OTE Group in care Deutsche Telekom detine o cota de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul in aceasta toamna.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: