Business

SESDERMA: Pe aripile schimbării

11 mart. 2024 5 min

SESDERMA: Pe aripile schimbării

Reading Time: 5 minute

Vizita la sediul SESDERMA de lângă Valencia ne-a dezvăluit o companie care ne-a surprins dincolo de cifre și de realizări prin oamenii care au fondat-o și care fac parte din echipele sale. Am văzut cum inovația și pasiunea se împletesc pentru a crea produse apreciate în toată lumea.

Sesderma Biz Spania vizita echipa

Distribuție în 70 de țări, 21 de subsidiare la nivel mondial, peste 600 de angajați, peste 250 de produse pentru patologii în skincare, 4 linii de business active, peste 50.000 de cazuri de oameni salvați, 30 de ani de inovație și expansiune la nivel internațional, deținătoare a numeroase premii care certifică atât calitatea ridicată a produselor, cât și continua aplecare spre dezvoltarea de noi tehnologii și cercetare, SESDERMA este compania care ne-a surprins dincolo de cifre și de realizări prin oamenii care au fondat-o și care fac parte din echipele sale. Pentru că nu în fiecare zi ai bucuria să vezi oameni care își fac cu mare pasiune meseria, care te întâmpină cu zâmbetul pe buze și care știu să împărtășească cu jurnaliștii cifre și detalii tehnice importante cărora să le dea o abordare umană.

Sesderma Biz Spania laborator

Am descoperit sediul central al SESDERMA Group din Puzol (Valencia) într-o zi foarte călduroasă de ianuarie și am vizitat fiecare centimetru (de la laboratoare, depozite și până la birouri), am avut ocazia de a interacționa cu angajați din toate departamentele și a vedea, cât de amănunțit posibil, cum o cremă trece de la etapa de cercetare și documentare, la cea de inovație, producere, ambalare și până la distribuție.

Sesderma Biz Spania fabrica

Am ajuns să înțelegem foarte clar de ce „Listen to your skin” (Ascultă-ți pielea) este sloganul companiei și de ce fiecare dintre noi ar trebui să acordăm mult mai multă atenție și grijă pielii noastre. Deschis în septembrie 2018, sediul impresionează prin arhitectură și atenția acordată fiecărui detaliu, prin felul în care designul ales se potrivește mânușă cu valorile brandului. Astfel, fațada este concepută ca a doua piele a clădirii, cu un strop de mici găuri pentru a modula fluxul soarelui în interiorul birourilor, conceptul de piele, împreună cu inovația și tehnologia, fiind caracteristicile SESDERMA și baza pentru proiectarea clădirii. Lumina are un rol important aici și, prin placarea sa vitrată, contribuie la crearea unor spații de lucru plăcute și confortabile (la ambele etaje), obținând în același timp o clădire cu eficiență energetică ridicată. Mai mult de atât, însăși scara interioară simbolizează ADN-ul și biologia moleculară.

Sesderma Biz Spania vizita echipa sediu

Turul sediului ne-a purtat astfel de la parter, birouri, alături de echipele de marketing și de PR care ne-au introdus în universul brandului, povestindu-ne mai multe despre cum a evoluat compania în acești ani, despre marca pe care domnul Gabriel Serrano vrea să o lase asupra industriei de beauty și health, la laboratoare, acolo unde am intrat si mai aprofundat în crearea produselor-minune alături de specialiștii de la SESDERMA, am învățat mai multe despre ce înseamnă nanotehnologia și cum este ea implementată de către brand, despre eforturile care sunt puse în cercetare și inovație, despre dorința lor de a fi mereu numărul unu. Am ajuns la liniile de producție și am văzut atenția depusă la fiecare detaliu, în depozite, precum și în zona privată a biroului domnului Serrano. Am testat produsele, fiecare dintre colegi alegându-și ceea ce consideră că îl reprezintă cel mai bine și am fost sfătuiți ce produse ar fi bine să folosim fiecare dintre noi.

Nu am uitat să discutăm nici despre sustenabilitate și corporate social responsability, echipa de marketing a SESDERMA introducându-ne în universul SESDERMA Bali Foundation, reprezentanții companiei fiind purtați de credința clară că că este responsabilitatea noastră să contribuim la dezvoltarea societății. Prin urmare, în 2014, dr. Gabriel Serrano a început Fundația SESDERMA Bali, care și-a propus să ofere muncă și asistență femeilor aflate în risc de excludere, permițându-le să aibă o viață demnă și împlinită. Prin intermediul fundației, se asigură contracte de muncă pentru fabricarea produselor de solidaritate care permit tratarea de afecțiuni în anumite segmente ale populației care altfel nu ar avea acces la aceste produse. Fără niciun ajutor extern, misiunea fundației este de a oferi femeilor și familiilor lor o viață mai bună și de a le crea oportunități de muncă.

Mai mult de atât, am aflat despre implicarea doctorului Gabriel Serrano în tratarea unor cazuri foarte grave de arsuri cu acid, pe care le tratează atât cu produsele brandului, cât și prin operații pe care le-a performat sau la care a asistat chiar el.

Simbolul liant

De la o zonă la alta am observat simbolul companiei, fluturele, care are semnificații diferite pentru SESDERMA, o companie care, așa cum fac fluturii când își abandonează coconul, a fost construită cu efort și dorința de a depăși toate obstacolele. Fluturii fac călătorii transatlantice precum cea care l-a dus pe fondatorul său din Columbia în orașul Valencia și a dus la crearea companiei. Interesant este că această țară latino-americană se întâmplă să aibă cel mai mare număr de specii din lume. Fluturele simbolizează și schimbarea, frumusețea, sensibilitatea și magia, iar aceste calități sunt prezente în produsele SESDERMA și am rămas și noi cu el după această vizită atipică de o zi, în care ne-am simțit mai degrabă în vizită la prieteni decât în vizită de lucru.

Valorile brandului SESDERMA

  • Know-how-ul: În ultimii 30 de ani, compania s-a menținut într-o poziție de top datorită superexperților în dezvoltarea celor mai eficiente și de cea mai înaltă calitate produse dermocosmetice
  • Umanitatea. Pentru ei, oamenii pe care îi servesc sunt obiectivul principal
  • Generozitatea. Echipele sunt dedicate creării de produse care să îi satisfacă cu adevărat pe clienți

Biz Spania este un proiect unic în lume, powered by SESDERMA, realizat alături de partenerii Garanti BBVA, Glovo, Aqua Carpatica, Samsung, ciocolata Valor, DIGI și Eximtur.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 380 (15 februarie – 15 martie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: