Stiri MarComm PR Publicitate

Singura agenție din România premiată la Cannes Lions 2019

25 iun. 2019 < 1 min

Singura agenție din România premiată la Cannes Lions 2019

Reading Time: < 1 minut

Cea de-a 66-a ediție Cannes Lions a premiat cu argint și bronz McCann Worldgroup România, singura agenție de la noi din țară câștigătoare a competiției. Astfel, agenția a ajuns la 35 de trofee Cannes Lions câștigate în ultimii 9 ani consecutivi.

La nivel global, rețelei McCann i-a fost desemnat, în premieră, titlul de ”Network of the Year”, iar echipa din România a câștigat un Leu de Argint la a doua editie a Hackathonului “Change for Good”, organizat de Amazon, Huge si Earth Day Network. Singura echipă a României participantă în această competiție a venit cu o propunere de încorporare a elementelor de gaming și monitorizare  în timp real, într-un efort comun pentru protejarea insectelor pe cale de dispariție.

Campaniile premiate ale agenției au fost “Internet’s Residency Exam” pentru Rețeaua de sănătate Regina Maria, dezvoltată împreună cu agenția McCann PR și “Tecșești Vlogs”, pentru clientul Albalact, dezvoltată în parteneriat cu MRM//McCann România.

Leul de Argint la categoria PR a plecat către “Internet’s Residency Exam”, iar “Tecșești Vlogs” au primit Bronz la categoria ”Social & Influencers”.

McCann Worldgroup România a avut alte 4 nominalizări cu 2 campanii diferite: Half Full (Coca-Cola), 3 nominalizări la categoriile Direct și Brand Experience și Bihor Couture (Beau Monde) – nominalizare la categoria eCommerce.

McCann Health este rețeaua desemnată ”Health Network of the Year” la Cannes Lions, în timp ce întreaga rețea McCann Worldgroup a câștigat de-a lungul festivalului: 5 Grand Prix-uri, un Titanium, 14 Lei de Aur, 17 Lei de Argint și 36 Lei de Bronz (73 de premii, în total).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: