Business Companii Creativitate Digital MarComm Marketing PR Publicitate Stiri

Cannes Lions 2019 a ajuns la final. Vezi care sunt marii câștigători3 min

24/06/2019 3 min read

Cannes Lions 2019 a ajuns la final. Vezi care sunt marii câștigători3 min

Reading Time: 3 minute

Cel de-al 66-lea Festival Internațional de Creativitate de la Cannes s-a încheiat, onorând câștigătorii, personalități inspiraționale din industrie  și companiile cu cele mai bune performanțe.

Grand Prix a fost acordat companiei Droga5, New York pentru campania ”The Truth Is Worth It”. Aceasta evidențiază pericolul, curajul, perseverența și hotărârea care sunt necesare pentru a fi un jurnalist al New York Times.

”Am căutat o idee strălucită care trebuia combinată cu o execuție pe măsură. Grafica este foarte simplă, dar extrem de puternică. Există o onestitate și o simplitate, un adevăr curat care dă putere campaniei”, a declarat Margaret Johnson, Chief Creative Officer & Partner, Goodby Silverstein & Partners USA.

The Lion for Change a fost câștigat de Good Track, cu idei menite care abordează subiectul  inegalității sau a prejudecăților de gen. În această secțiune au fost înscrise  193 de lucrări, juriul acordând 8 Lions: 1 Grand Prix, 1 Aur, 2 Argint și 4 Bronz.

VMLY&R POLAND, Warsaw a plecat acasă cu Grand Prix pentru ”The Last Ever Issue”.

”Când mă uit la acest proiect văd cultura cum se împletește cu creativitatea. Este o idee fulger și fiecare dintre noi, în camera juriului, se roagă pentru idei ca aceasta în fiecare zi. Lucrarea este transgresivă, are nevoie de sistem și utilizează sistemul pentru a face schimbarea împotriva lui însuși”, a declarat Jaime Robinson, președintele juriului și Chief Creative Officer la Joan Creative, US.

Sustainable Development Goals Lions – Good Track a avut 834 de înscrieri dintre care 22 fiind câștigătoare: 1 Grand Prix, 3 Gold, 7 Silver și 11 Bronze.

Primul premiu a fost câștigat de Clemenger BBDO Melbourne, pentru “The Lion’s Share”, o inițiativă de conservare a animalelor sălbatice, susținută de Națiunile Unite.

Foto: Richard Bord/ Getty Images, Cannes Lions 2019

”Echipa nu au făcut doar un film bun, de fapt, au stabilit un program sustenabil care a început deja să obțină recompense. Pentru noi acest aspect este cel mai important”, a spus David Droga, președintele juriului Cannes Lions și Founder and Creative Chairman la Droga5.

Titanium Lions – Communication Track, 171 de inscrieri , dintre care 6 au fost câștigătoare: 1 Titanium Grand Prix și 5 Titanium Lions.

Cel mai apreciat Grand Prix a fost acordat FCB New York pentru “The Whopper Detour” al Burger King.

Foto: Richard Bord/ Getty Images, Cannes Lions 2019

Premii speciale:

  • Agenția anului:  Wieden Kennedy, Portland; McCann, New York;
  • Rețeaua anului: – McCann Worldgrou
  • Agenția independentă a anului – Wieden Kennedy, Portland
  • Holdingul anului: Omnicom;
  • The Palme d’Or, oferit celei mai premiate companii: Park Pictures, SUA;
  • Cel mai creative brand al anului – Burger King;
  • Cel mai creative marketer al anului – Apple;
  • 2019 Cannes LionHeart – Phumzile Mlambo-Ngcuka, United Nations, Under-Secretary-General and Executive Director, UN Women;
  • Lion of St. Mark Award – Jeff Goodby și Rich Silverstein, fondatorii Goodby Silverstein & Partners

Evenimentul s-a desfășurat pe parcursul a cinci zile, oferind și o serie de premii speciale: ” The Lion for Change”, ”Film Lions”, ”Sustainable Development Goals Lions”, ”Titanium Lions” și ”Special Awards”.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE