Marketing MarComm Publicitate Stiri

Starbucks lansează EAU de PSL, parfumul inspirat de Pumpkin Spice Latte 

19 sept. 2025 3 min

Starbucks lansează EAU de PSL, parfumul inspirat de Pumpkin Spice Latte 

Reading Time: 3 minute

Starbucks România transformă cea mai așteptată băutură de sezon într-un accesoriu de modă: EAU de PSL. Este primul Eau de Parfum din lume inspirat de Pumpkin Spice Latte.

Creația, dezvoltată în colaborare cu o renumită casă de parfumerie elvețiană și semnată de Maestrul Parfumier Anton Jimmy Studer, marchează momentul în care PSL devine mai mult decât o băutură.

„După ce anul trecut am creat un pop-up Starbucks secret într-un lan de porumb, în 2025 ne autodepășim cu un stunt curajos și inedit pentru Starbucks,” declară Maria Feer, Starbucks Marketing Manager Romania & Bulgaria. „EAU de PSL e dovada că PSL a depășit categoria de simplă băutură și a devenit un marker cultural.”

eveniment lansare Starbucks EAU de PSL

Notele parfumului

Parfumul unisex prezintă o piramidă olfactivă sofisticată din familia gourmand, cu note de bază balsamice:

Note de vârf: cafea, frunze de ceai, lapte condensat

Note de mijloc: scorțișoară, nucșoară, vată de zahăr

Note de bază: vanilie, boabe de tonka, mosc

„Misiunea a fost să captez esența unui fenomen cultural într-o sticlă. A fost un exercițiu unic și mi-a făcut plăcere să accept provocarea.” notează Anton Jimmy Studer, Maestru Parfumier, LUZI Switzerland

De la băutură la lifestyle

Campania „Accessorize with Pumpkin Spice” tratează PSL exact ceea ce a devenit în cultura contemporană: un accesoriu esențial al toamnei, la fel de important ca o eșarfă oversized sau o pereche de cizme din piele.

„În fiecare an, activările PSL sunt gândite să creeze o punte între digital și fizic, într-un mod care generează conversație în jurul brandului Starbucks. Cu EAU de PSL, am transformat o băutură emblematică într-un accesoriu de colecție și suntem siguri că va cuceri fanii,” spune Ludwig Petre, Director de Creație la Tuio, agenția din spatele campaniei.

Cum îl poți obține

Disponibil cadou cu achiziție PSL din 16 septembrie, în toate cele peste 60 de cafenele Starbucks din România, exclusiv pentru membrii Starbucks Rewards. Cele 10.000 de flacoane mini și câteva full-size îl transformă instant într-un obiect de colecție. Pentru a doua jumătate a lunii septembrie activarea este planificată și în alte piețe din regiune.

Eveniment de lansare

Lansarea oficială a avut loc pe 15 septembrie la București în cadrul unui eveniment la Starbucks din cadrul Promenada Mall, cu Nicole Cherry ca ambasador și participarea presei, creatorilor și fanilor Starbucks PSL. Mai multe detalii pe rețelele de socializare Starbucks și pe eaudepsl.com EAU de PSL marchează transformarea Pumpkin Spice Latte dintr-o băutură iconică într-un simbol cultural purtat, trăit și împărtășit de fani.

Despre Starbucks

Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a angajat să achiziționeze în mod etic și să prăjească boabe de cafea arabica de cea mai înaltă calitate. Astăzi, cu locații în întreaga lume, Starbucks® este cel mai important prăjitor și comerciant de cafea de specialitate la nivel global. Prin angajamentul nostru neclintit față de excelență și prin principiile care ne ghidează, aducem la viață experiența unică Starbucks® Experience pentru fiecare client, cu fiecare ceașcă de cafea. Pentru a împărtăși această experiență, vă invităm să ne vizitați în cafenele sau online la https://starbucks.com. În regiunea CEE Starbucks este gestionată de gestionat de AmRest Group – un operator european de top în domeniul restaurantelor multi-brand, cu un portofoliu de mărci de primă clasă în 22 de țări.

Despre Tuio

Tuio există pentru ca brandurile să nu poată fi ignorate. Credem că plictiseala e sinonimă cu invizibilitatea. De aceea transformăm brief-uri convenționale în momente culturale care aprind conversații și generează acțiune reală. Am lucrat cu Starbucks, Netflix, Uber, Sony, Old Spice și Liquid Death. Născuți în București și activi pe scena globală, credem în relevanță, creativitate și impact, iar tot ce facem urmează mantra Make it Unboring.

Articole pe aceeași temă: