Start-up românesc, proiecte globale

Simona Hâncu, fondatoarea Pattern / Foto: Vali Mirea

După doi ani de proiecte internaționale pentru branduri mari precum Samsung Developers, Gamelab Barcelona Conference sau platforma Twitch, agenția românească Pattern, specializată în servicii de visual design și digital, este pregătită să-și consolideze poziția și pe piața locală.

Lansată în 2016 de Simona Hâncu, după mai bine de 15 ani de experiență în marketing atât în companii multinaționale, cât și într-un business antreprenorial românesc, Pattern a câștigat acum doi ani un pitch pentru dezvoltarea identității vizuale a Samsung Developers Conference din Statele Unite. Ulterior, parteneriatul a continuat și agenția bucureșteană s-a ocupat de schimbarea completă a site-ului Samsung Developers la nivel de design, structură, conținut și user experience. Ulterior a dezvoltat și identitatea de brand pentru Gamelab Barcelona Conference și a început să lucreze pentru Twitch, cea mai mare comunitate și platformă de streaming dedicată gamerilor si evenimentelor de e-sporturi. Totodată, cu expertiză pe zona de marketing, agenția a început să dezvolte proiecte și pentru industria de gaming. A câștigat Machine Zone, cel mai mare dezvoltator de jocuri pe platforme mobile din lume, iar printre clienții agenției se numără și Amber Studio, Bitlikes, Winsum, Metagame, Devious Tehncologies, Dev Play, Carbon, Square Heads Games, Mega Image.

Pattern creează povești și experiențe digitale pentru branduri din industriile digitale, tech și de gaming. Proiectele agenției au generat anul trecut o cifră de afaceri de peste 500.000 de euro.

Agenția este specializată în crearea de povești de brand prin experiențe vizuale memorabile cu ajutorul instrumentelor de motion graphics, 3D art, animated trailers, CGI trailers. Face și web design, implementare, mentenanță, dar și creează conținut pentru platformele de social media ale brandurilor. ”Suntem o agenție care creează identitate de brand și conținut digital și viziunea mea este să îmbinăm arta cu tehnologia”, explică Simona Hâncu, fondatoarea businessului. În prezent, echipa este alcătuită din șapte oameni, toți cu experiență în domeniile lor, dintre care trei sunt art directori, și au ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de peste o jumătate de milion de euro.

 

Simona Hâncu și-a început cariera în marketing în 2002 în Bonduelle, unde după câțiva ani a fost promovată Marketing Manager pentru Europa Centrală și de Sud-Est, apoi timp de patru ani a fost Marketing Manager la Bunge pentru România și Bulgaria. Ulterior a schimbat industria și a fost, pe rând, director de marketing la Vincon și Marketing Manager la HTC pentru România, Ungaria și Moldova.