MarComm Marketing Stiri

Studiu Ogilvy: cum crește piața de wellness businessul brandurilor

16 oct. 2020 2 min

Studiu Ogilvy: cum crește piața de wellness businessul brandurilor

Reading Time: 2 minute

Orice brand poate avea oportunitatea de a crește dacă integrează segmentul de wellness în strategia sa de business, arată un studiu global realizat, recent, de Ogilvy.

77% dintre cei intervievați consideră zona de wellness ca fiind foarte importantă sau extrem de important, 80% dintre oameni vor să aducă îmbunătățiri acestui aspect al vieții lor, 75% consideră că brandurile pot să facă mai mult în această direcție și doar 46% consideră că brandurile acordă importanța necesară acestui aspect al vieții consumatorilor.

Studiul Wellness Gap, realizat de Ogilvy pe un eșantion de 7.000 de consumatori din 14 țări și 4 continente, arată care sunt diferențele dintre așteptările consumatorilor de la branduri, pe acest subiect, și ce cred despre ceea ce le oferă brandurile raportat la aceste așteptări, cu accent pe șapte sectoare majore de business  – industria alimentară și cea de snacks, industria de skincare, cea aeriană, industria hotelieră, industria auto și cea de banking.

Cu o valoare de 4,5 trilioane de dolari, la nivel mondial, economia de wellness crește de două ori mai rapid decât economia mondială.

Orice brand poate să crească prin wellness

O concluzie importantă a studiului este că orice brand poate avea oportunitatea de a crește, integrând segmentul de wellness în strategia sa de business.  Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Consumatorii au decis aceste noi realități:

  • 73% spun că toate brandurile au nevoie de o strategie de wellness, ca parte din viziunea lor strategică
  • 67% consideră că ar trebui să existe mai multe opțiuni de wellness, indiferent care este produsul pe care îl achiziționează
  • 52% se așteaptă ca industriile auto, bancară și aeriană să ofere mai multe opțiuni de wellness, aproape la egalitate cu industria alimentară și de snacks (56%)

În concluzie, consumatorii se așteaptă ca orice brand să contribuie la acest aspect al vieții de zi cu zi. Iar 59% dintre ei sunt de acord că merită să plătească mai mult pentru opțiuni de wellness.

Noi frontiere ale zonei de wellness 

În vreme ce hrana sănătoasă, somnul și timpul alocat relaxării rămân prioritățile majore ale zonei de wellness, la nivel global, datele acestui studiu relevă o mai mică concentrare asupra propriei persoane. În 2020, wellness-ul se definește, printre altele, prin câteva aspecte speciale: zona fizică, zona psihică si cea socială. Tot mai mulți oameni spun că nu se mai simt bine dacă nu au sentimentul de conexiune și de contribuție la o misiune mai profundă, aceea de a face lumea un loc mai bun. 

Autenticitatea în slujba oportunităților de creștere

Doar 41% dintre respondenți consideră că brandurile care fac promisiuni legate de wellness sunt credibile. Mai mult, 53% spun că le este greu să facă diferența între afirmații adevărate și false. Oamenii vor povești autentice, ingrediente pe care le pot înțelege ușor, beneficii pe care să le poată crede și, mai ales, branduri care își îndeplinesc promisiunile. 

©Foto:  Studio Grand Web | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: