Business Antreprenori Creativitate Lifestyle MarComm Stiri

Tazz și Radio Guerrilla lansează brandul virtual Burritos Guerrilla

20 iun. 2022 3 min

Tazz și Radio Guerrilla lansează brandul virtual Burritos Guerrilla

Reading Time: 3 minute

Tazz, platforma locală de livrare rapidă, și Radio Guerrilla, unul dintre posturile de radio cele mai cunoscute din România, lansează un nou brand virtual cu specific gastronomic mexican. Burritos Guerrilla marchează a șaptea lansare din Tazz Republic, programul Tazz de susținere a procesului de extindere și digitalizare a partenerilor săi, lansat în luna aprilie 2022. 

Burritos Guerrilla propune un meniu versatil, conceput atât pentru iubitorii de carne, cât și pentru vegetarieni. Meniul cuprinde șapte variante de burritos, ale căror îngrediente sunt atent alese și pregătite pentru a oferi consumatorilor o experiență gastronomică autentică prin produsul nou lansat.

Preparatul mexican lansat se găsește în următoarele variante: Guerrilla Burrito, Chilli con Carne Burrito, Mexican Pulled Pork Burrito, Beef and Pork Burrito, Chilli Chicken Burrito, Crispy Chicken Burrito și Veggie Eggs & Chilli Burrito. Rețetele au fost create pentru a satisface toate gusturile, atât în materie de carne, și pot include chilli con carne, ragù de vită și porc, miel sau pui crocant, cât și pentru vegetarieni, cu fajita de legume și fasole, combinate cu alte ingrediente și sosuri care potențează gustul autentic și adaugă preparatului o notă finală fresh.

Pe lângă burritos, clienții pot comanda separat și o colecție atent selectată de garnituri și sosuri care să completeze experiența oferită de restaurantul virtual Burritos Guerrilla, disponibil DOAR pe aplicația Tazz.   

Alin Șerban, CEO Tazz

Burritos Guerrilla este un proiect foarte important pentru noi. În primul rând, această lansare reprezintă extinderea programului Tazz Republic, Guerrilla Burritos devenind cel de-al șaptelea brand virtual din program și este cu atât mai special cu cât este vorba despre un parteneriat de suflet pentru noi, cu Radio Guerrilla. Este o colaborare inedită, între o platformă locală de livrare și un radio național alternativ, care reușesc să lanseze împreună propriul brand virtual în zona de food pentru clienții lor,” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.

„Este o premieră pentru noi ca un brand virtual să ne poarte numele și ne bucurăm că am reușit acest lucru alături de partenerii noștri de la Tazz. Burritos Guerrilla este un parteneriat de care suntem foarte mândri, care ne reprezintă și care sperăm să ne aducă și mai aproape de ascultătorii noștri. Aceste preparate oferă o experiență culinară mexicană de neuitat, prin care ne dorim să aducem autenticul și voia bună, așa cum ne propunem să facem zilnic și prin muzică.” a adăugat Adrian Popescu, Managing Partner Radio Guerrilla.

Burritos Guerrilla sunt disponibili spre comandă exclusiv în aplicația Tazz, în orașele: București, Timișoara, Cluj-Napoca și Brașov, urmând să se lanseze și în alte orașe mari din țară.

Despre Tazz

Prima platforma locală de livrare rapidă oferă acces la noi experiențe culinare personalizate și nu numai. Activ în 30 de orașe din țară, a luat naștere în 2020, ca rezultat al parteneriatului încheiat în 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.

Cu o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară și o selecție extinsă de produse food și non-food, Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: