Stiri

TCN deschide primul hub european în România

2 feb. 2023 2 min

TCN deschide primul hub european în România

Reading Time: 2 minute

TCN, unul dintre cei mai importanți lideri mondiali în tehnologie de call center bazată pe cloud pentru centre de contact și companii de outsourcing (BPO), a ales România pentru deschiderea primului său hub european.

Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, compania oferă soluții de optimizare ridicată a operațiunilor de contact center, predictibilitate și flexibilitate ale nevoilor de business aflate în continuă evoluție, și sprijină eficientizarea costurilor clienților cu un procent de până la 30%, comparativ cu un contact center tradițional deservit doar de agenți.

“Am ales România ca punct de deschidere pentru primul nostru hub european luând în calcul potențialul țării, specializarea ridicată a oamenilor și promisiunea de a atrage cele mai bune talente din zonă, precum și faptul că România este un hub important în piața de contact center la nivel global. Cunoaștem îndeaproape potențialul oamenilor, având în vedere că echipa noastră de programatori este formată în proporție de 20% din români, inclusiv arhitectul-șef și dezvoltatorul principal al soluției”, a declarat Victor Marcu, Business Manager TCN Europe.

Soluția pure cloud dezvoltată de TCN, companie prezentă deja în Statele Unite ale Americii, Canada, Australia, Marea Britanie și India, ajută contact center-urile de orice mărime în automatizarea anumitor procese, fără necesitatea unei investiții în echipamente hardware și cu un timp extrem de scurt de implementare, un contact center de 50 de agenți putând fi pus în funcțiune în doar o zi. În acest mod, eficiența și calitatea serviciului oferit către clienți sunt accelerate și determină o mai bună predictibilitate în dimensionarea echipei din contact center.  

Utilizând Artificial Intelligence în voice analytics și automatizând scorul operatorilor, tehnologia dezvoltată de TCN poate eficientiza training-ul acestora și îmbunătăți implicarea lor în procesele companiei, soluția integrând un model de compensare financiară bazat exclusiv pe consum (pay as you go), fără o perioadă minimă contractuală.

Ne dorim extinderea prezenței TCN în Europa anul acesta, având în vedere că avem o înțelegere profundă a nevoilor utilizatorilor de call center și o experiență îndelungată valoroasă obținută prin parteneriatele cu companiile de telecomunicații, utilități, servicii medicale și consumer goods, intenția noastră fiind să aducem acest tip de know-how și în Europa. Soluția noastră este scalabilă, putând deservi clienți de la un operator și ajungând până la mii de operatori, a completat Victor Marcu, Business Manager TCN Europe.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: