Marketing

Timișoreana mizează pe fotbal adevărat în Cupa României

Reading Time: 2 minute

Timișoreana a anunțat continuarea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal (FRF) ca sponsor oficial al Cupei României până în 2022 și a lansat o nouă campanie dedicată adevăraților eroi din fotbal – cei care îl joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului.

„De-a lungul timpului, Timișoreana a rămas aproape de fotbalul românesc pentru că a înțeles întotdeauna valoarea acestui fenomen care a unit românii de orice vârstă, din orice colț al țării. Astăzi ducem mai departe implicarea noastră în fotbalul românesc și sărbătorim continuarea parteneriatului pentru Cupa României de Fotbal până în 2022”, a declarat Dragoș Constantinescu, Președinte, Ursus Breweries.

Campania „Pentru fotbal adevărat” se desfășoară până în luna iunie și include activări dedicate consumatorilor, dar și lansarea unei ediții speciale de ambalaje cu cele mai frecvente 120 de nume din România,dar și o promoție cu premii pentru fanii fotbalului adevărat. Ambasadori ai campaniei sunt legendele fotbalului românesc Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț.

„Viziunea pe care o împărtășim, în cadrul căreia suporterii reprezintă realmente eroi ai fotbalului, ne îndreptățește să credem că toate campaniile pe care le elaborăm și implementăm împreună vor fi de succes și dedicate fotbalului, mai cu seamă celor care trăiesc pentru bucuria jocului”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele FRF.

Timișoreana a susținut fotbalul românesc în ultimii ani printr-o serie de campanii memorabile pentru suporterii acestui sport: „Meciul de Legendă” (2010, 2014 și 2015), „Drumul Mingii” (2011), dar și prima finală de Cupa României jucată pe Arena Națională (2012).

„Ne-am alăturat acestui proiect pentru că împărtășim aceleași valori. Avem datoria să susținem proiectele adevărate, să transmitem mai departe esența fotbalului: pasiune, spirit de sacrificiu. Am un motto care îmi place: nu moștenim de la strămoși, ci  împrumutăm de la urmași”, a spus Cristian Chivu.

Timișoreana face parte din portofoliul Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, alături de mărcile Ursus, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.

Gabriel Barliga

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

o zi ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago