Marketing

Timișoreana mizează pe fotbal adevărat în Cupa României

Reading Time: 2 minute

Timișoreana a anunțat continuarea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal (FRF) ca sponsor oficial al Cupei României până în 2022 și a lansat o nouă campanie dedicată adevăraților eroi din fotbal – cei care îl joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului.

„De-a lungul timpului, Timișoreana a rămas aproape de fotbalul românesc pentru că a înțeles întotdeauna valoarea acestui fenomen care a unit românii de orice vârstă, din orice colț al țării. Astăzi ducem mai departe implicarea noastră în fotbalul românesc și sărbătorim continuarea parteneriatului pentru Cupa României de Fotbal până în 2022”, a declarat Dragoș Constantinescu, Președinte, Ursus Breweries.

Campania „Pentru fotbal adevărat” se desfășoară până în luna iunie și include activări dedicate consumatorilor, dar și lansarea unei ediții speciale de ambalaje cu cele mai frecvente 120 de nume din România,dar și o promoție cu premii pentru fanii fotbalului adevărat. Ambasadori ai campaniei sunt legendele fotbalului românesc Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț.

„Viziunea pe care o împărtășim, în cadrul căreia suporterii reprezintă realmente eroi ai fotbalului, ne îndreptățește să credem că toate campaniile pe care le elaborăm și implementăm împreună vor fi de succes și dedicate fotbalului, mai cu seamă celor care trăiesc pentru bucuria jocului”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele FRF.

Timișoreana a susținut fotbalul românesc în ultimii ani printr-o serie de campanii memorabile pentru suporterii acestui sport: „Meciul de Legendă” (2010, 2014 și 2015), „Drumul Mingii” (2011), dar și prima finală de Cupa României jucată pe Arena Națională (2012).

„Ne-am alăturat acestui proiect pentru că împărtășim aceleași valori. Avem datoria să susținem proiectele adevărate, să transmitem mai departe esența fotbalului: pasiune, spirit de sacrificiu. Am un motto care îmi place: nu moștenim de la strămoși, ci  împrumutăm de la urmași”, a spus Cristian Chivu.

Timișoreana face parte din portofoliul Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, alături de mărcile Ursus, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.

Gabriel Barliga

Recent Posts

TCL a prezentat cel mai mare televizor QD-Mini LED din lume, 115 inci

TCL, brandul de televizoare numărul 2 în lume și numărul 1 în categoria de 98 de inci, prezintă cea mai…

9 ore ago

Acer lansează laptopurile premium Chromebook Plus cu Google AI încorporat

Acer a lansat astăzi două noi laptopuri Chromebook Plus premium - Acer Chromebook Plus Spin 714 și Acer Chromebook Plus…

9 ore ago

One United Properties majorează capitalul social cu 350 de milioane de lei

Acționarii One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de…

9 ore ago

Banca Transilvania cumpără BRD Pensii

Grupul Financiar BT, prin Banca Transilvania și BT Investments, a ajuns la un acord cu BRD-Groupe Societe Generale și Societe…

9 ore ago

Cea mai mare ecologizare de pe Via Transilvanica a mobilizat peste 3400 de voluntari

Ziua Bună pe Via Transilvanica a unit, sâmbătă, 18 mai, peste 3400 de elevi, părinți și voluntari din 84 de…

11 ore ago

54.967 de spectatori pe Arena Națională, record pentru Meciul de adio al Generației de Aur

Meciul de adio al Generației de Aur, care a avut loc pe 25 mai la București, a marcat o premieră…

11 ore ago