MarComm Publicitate

Unul dintre cei mai de succes publicitari români se întoarce în țară

3 iul. 2019 2 min

Unul dintre cei mai de succes publicitari români se întoarce în țară

Reading Time: 2 minute

Mihai Gongu revine în România și preia poziția de Executive Creative Director Southeast Europe al agenției Cheil | Centrade, unde va conduce o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementate pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Printre clienții agenției se numără: Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

Cine este Mihai Gongu?

Începând cu 2017, a fost Directorul European de Creație în Jung von Matt/Spree din Berlin, unde a semnat campanii pentru BMW, premiate la Cannes și D&AD, cea mai recentă campanie globală MINI Clubman și Countryman John Cooper Works, cel mai vizualizat film viral din istoria Thomas Cook Airlines, un music video împotriva discriminării salariale pentru OhYouWomen și mai multe campanii de sprijin pentru organizația Reporteri fără Frontiere. Din 2018 a fost ECD al TOMORROW Shanghai, cu care a obținut titlul de Campaign Asia Boutique Agency of the Year pentru Greater China cu campaniile realizate pentru Pernod Ricard (Absolut și Ballantine’s) și unde a câștigat multiple pitchuri pentru branduri precum AirAsia, Burberry, Lululemon, Rituals sau Kohler.

”Am avut șansa de a descoperi foarte multe în ultimii ani: culturi noi, tehnologii noi, platforme noi și profesioniști din toate colțurile lumii. Am învățat să cresc și să dezvolt oameni care aduc munca noastră la un alt nivel. Cred că România va deveni un exportator de strategie și creativitate și m-aș bucura să aplic tot ce am învățat în portofoliul de clienți ai agenției,” declară Mihai Gongu.

Mihai Gongu și-a început cariera în 2003 la Leo Burnett România unde a câștigat încă din primul an în industrie trofeul Campania Anului la Ad’Or. S-a alăturat apoi echipei Graffiti BBDO, alături de care a obținut trofee de Agenția Anului atât la Effie Awards, cât și la Premiile ADC și a semnat prima campanie premiată cu Grand Prix la cele două festivaluri, pentru Pepsi. În reţeaua BBDO, Mihai a avut roluri de coordonare regională: din biroul din Bucureşti pentru Whiskas şi Dacia, şi din biroul din Berlin pentru Allianz.

Înainte de a pleca în Germania, Mihai a condus departmentul de creaţie al GMP Advertising, semnând alături de echipa sa campanii pentru Gândul, Telekom, Timişoreana, Ciucaş, Coca-Cola, Volkswagen, OMV Petrom şi Rompetrol şi obţinând două trofee de Independent Agency of New Europe la Golden Drum, primul PR Grand Prix românesc la Eurobest şi un onorabil loc 7 în Global Effie Index pentru agenţii independente.

Mihai a făcut parte din numeroase jurii ale festivalurilor de eficienţă şi creaţie precum Effie, Eurobest, ADC Europe, New York Festivals, Ad Stars KIAF, Intercontinental Cup, AutoVision Awards, WINA şi Golden Drum, la ultimele două din postura de Președinte al Juriului. De asemenea, s-a implicat în pregătirea tinerelor generații de creativi, fiind profesor de Integrated Advertising în cadrul Miami Ad School Berlin, calitate în care a obţinut şi un trofeu D&AD New Blood Pencil, şi profesor la Şcoala ADC şi Cannes Lions Academy. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: