Business Brand Focus Companii

Up Achiziții – soluția digitală pentru un business fără griji

10 aug. 2021 2 min

Up Achiziții – soluția digitală pentru un business fără griji

Reading Time: 2 minute

Anul trecut a reprezentat o provocare ce a cerut adaptare continuă și reinventare pentru toate companiile din România. Afacerile mici și mijlocii au resimțit, poate, mai intens impactul pandemiei Covid-19. Într-un studiu desfășurat la începutul anului de compania Up România în rândul clienților săi, mai bine de jumătate dintre aceștia au declarat că cifra de afaceri a business-ului a fost afectată. Mai exact, 1 din 3 clienți a menționat că activitatea companiei a fost redusă până la 30%, în timp ce 15% dintre companii și-au văzut cifra de afaceri diminuată cu până la 50%. 12% dintre companii au avut cifra de afaceri redusă cu mai bine de 50%.

Pentru a răspunde necesităților companiilor de tip IMM, atente la cheltuielile lunare, Up România a lansat acum 3 ani primul hub online dedicat acestora. Platforma Up Achiziții permite antreprenorilor români să achiziționeze rapid și simplu serviciile și produsele necesare bunei funcționări a business-urilor. Astăzi, peste 2.500 de IMM-uri beneficiază lunar de ofertele Up Achiziții. Un sfert dintre companii sunt din domeniul Comerțului, iar 20% activează în domeniul Serviciilor.

Similar unui magazin online, dar cu focus pe nevoile IMM-urilor, prin Up Achiziții, companiile își pot alege servicii de curierat, carburant, servicii de HR, abonamente medicale pentru angajați, produse de papetărie sau apă pentru birou. Platforma este responsabilă ulterior de distribuirea comenzilor către fiecare furnizor, iar aceștia, la rândul lor, se ocupă de livrarea comenzii. Tot procesul este digital, inclusiv semnarea contractului cu Up Achiziții se desfășoară în format paperless, scutind clienții de drumuri în plus.

Pentru adaptarea la mediul nou de business, Up Achiziții propune clienților săi o serie extinsă de pachete de promovare în mediul digital, special concepute pentru IMM-uri, magazine și afaceri din domeniul HoReCa. De asemenea, sunt disponibile și servicii de contabilitate online, ce integrează adițional servicii de salarizare, facturare și înființare a firmelor, precum și servicii specializate de vânzare și gestiune pentru companiile ce activează în sectorul de retail.

Pe lângă simplitatea și rapiditatea comenzii, ofertele de pe platformă sunt deja negociate de către echipa Up România. De exemplu, serviciile de curierat oferite în parteneriat cu DPD România pot fi achiziționate la prețuri reduse cu 30%, cu  același tarif  pentru livrările locale și naționale. Un calcul simplu arată că o companie poate economisi anual peste 100.000 de lei, dacă alege să contracteze o serie de servicii prin platforma Up Achiziții, precum cele de curierat, cardul carburant, apă pentru birou sau produse de papetărie și birotică.

De la cei aproape 25 de furnizori, pe platformă, IMM-urile mai pot achiziționa servicii de consultanță juridică, semnătura electronică, dar și servicii de web design sau promovare în mediul digital. OMV Petrom, Cumpăna, Regina Maria, Lecom, Keez, DPD România sau EAP România se numără printre furnizorii platformei Up Achiziții. Lista completă poate fi consultată pe www.up-achizitii.ro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: