Voi cum ati promova Biz?

<p> Pentru ca avem incredere in creativitatea bloggerilor asa cum au dovedit-o si in campania pentru BCR # refinantare derulata prin Blogal Initiative ne-am gandit sa provocam din nou blogosfera. De data aceasta, ii invitam sa promoveze revista Biz.</p> <p>  </p> <p> Prin intermediul campaniei-competitie pe care am lansat-o pe 6 septembrie impreuna cu Blogal Initiative, dorim sa primim din partea bloggerilor propuneri inedite si cat mai creative de promovare pentru o revista de afaceri . </p> <p>  </p> <p> Premiile campaniei sunt:</p> <p>  </p> <p> premiul 1 = 700 euro</p> <p> premiul 2 = 3 telefoane</p> <p> premiul 3 = 5 invitatii la bizsmscamp editia de iarna</p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Printre atuurile revistei Biz pe piata de revistelor de business din Romania se numara articolele si proiectele unice pe care le-a realizat in ultimii doi ani:</p> <p>  </p> <p> <strong>Biz 48H</strong></p> <p> Pentru 48 de ore birourile redactiei publicatiei Biz s-au mutat in mall-ul Baneasa Shopping City unde a fost realizat integral, in doar 48 de ore, numarul 200 al revistei. Cum sugereaza si numele, la mall s-a scris, intervievat, fotografiat, editat, tehnoredactat si pregatit de tipar numarului 200 al revistei Biz in doar 48 de ore.</p> <p>  </p> <p> <strong>Biz Bruxelles</strong></p> <p> Biz “de Bruxelles” este prima editie a revistei realizata in intregime peste hotare. Am ales Bruxelles pentru ca este locul care influenteaza direct deciziile politice si de business din Romania si viata noastra, a tuturor. De la interviuri cu europarlamentari la cele cu antreprenori romani, de la afacerile cu diamante la cele cu ciocolata, de la muzeul de benzi desenate la fabricile de bere, Biz a testat si a scris “in direct” despre businessul, politica si lifestyle-ul din capitala Europei.</p> <p> Anunt in premiera pentru aceasta campanie: Pe 20 ianuarie 2012 urmeaza BizLondra</p> <p>  </p> <p> <strong>Biz Augmented Reality</strong></p> <p> Echipa Biz impreuna cu agentia digitala Digital Star, a lansat prima aplicatie Augmented Reality pe coperta unei reviste de business. Aplicatia este bazata pe coverstory-ul revistei Biz si este dedicata antreprenoriatului si tipologiilor de antreprenori din Romania. Aplicatia il prezinta pe omul de afaceri Vlad Stan intr-o serie de impostaze de exceptie.</p> <p>  </p> <p> <strong>Biz este o revista neconventionala</strong></p> <p> Este iesita din tipare! Desi o poti citi online, vrei sa o vezi, sa o simti pentru ca ofera</p> <p> numar de numar o experinta tactila si vizuala diferita</p> <p>  </p> <p> <strong>Continut editorial unic</strong></p> <p> Este o revista care a sprijinit si care ofera spatiu generos nu doar afacerilor traditionale ci si onlinelului, bloggerilor, social media, tehnologiei, domeniului CSR si inovatiei.</p> <p>  </p> <p> <strong>Este mai mult decat o revista! Evenimentele importante poarta marca Biz</strong>.</p> <p> Este recunoscuta pentru evenimentele de afaceri destinate comunitatii de business: ZileleBiz, cel mai mare eveniment de afaceri din romania, Management360, Greenbiz Forum, Brand.ro. Dar si pentru evenimentele destinate comunitatii online din Romania: Social Media Summit, editiile Timiosara, Cluj Iasi si Sibiu, sau Social Media Summer Camp ori #bizamsterdam.</p> <p>  </p> <p> <strong>Biz Amsterdam</strong></p> <p> High Impact Friends cunoscut si sub numele de #Bizamsterdam este primul eveniment de social media realizat in intregime in afara Romaniei. In premiera, zece dintre cei mai influenti oameni din online-ul romanesc si specialisti in marketing s-au intalnit intr-un cadru exclusivist si neconventional, in Amsterdam, pentru a discuta despre cele mai noi tendinte in social media.</p> <p> Pe 20 apilie 2012 va avea loc a doua editie a acestui mult asteptat eveniment.</p> <p>  </p> <p> <strong>Despre revista Biz</strong></p> <p>  </p> <p> Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de afaceri local si international.</p> <p>  </p> <p> Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania. S-a impus prin importante premiere in printul romanesc, evenimente de business si proiecte speciale.</p> <p> Echipa Biz cauta mereu sa scrie despre mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si cat mai interesanta pentru cititori.</p> <p>  </p> <p> Cu o aparitie bilunara, Biz are un tiraj de 10.000 de exemplare pe numar, auditate BRAT, dintre care 4.600 sunt abonamente.</p> <p>  </p> <p> Conform ultimului audit BRAT, Revista Biz se situeaza inaintea Business Magazin, Forbes si Money Express Vanzari medii pe editie T2 2011 – T1 2011 – T2 2010: BIZ – 6.947 – 6.616 – 4.863; Business Magazin – 6.360 – 7.158 – 8.369; Forbes Romania – 4.700 – 4.741 – 8.207; Money Express – 3.383 – 3.833 – 5.204</p> <p>  </p> <p> Din 2009 revista Biz este condusa de Marta Usurelu iar din ianuarie 2011 actionariatul revistei este format din Marta Usurelu (70%) si Grafica si Tipar (30%)</p> <p>  </p>