Doncafe, fără îngrădiri

Brandul de cafea Doncafe din portofoliul Strauss România a lansat o nouă campanie de comunicare care își propune să inspire și să încurajeze femeile să se afirme fără îngrădiri de ordin cultural și social.

Campania va fi comunicată printr-un mix de canale care va include TV, digital, precum și activări de PR și social media. Lansarea va avea loc prin intermediul unui TVC – manifest, care spune povestea femeii din perspectiva etapelor importante prin care trece, din momentul în care s-a oprit să mai facă lucrurile pe care i le-au dictat alții și și-a ascultat propriile dorințe.

Grupul Strauss este activ pe 5 continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. Strauss Coffee este a 4-a companie producătoare de cafea din lume în ceea ce privește achizițiile de cafea verde, iar în ultimii 8 ani s-a remarcat drept unul dintre producătorii de cafea cu cea mai rapidă ascensiune. Activitățiile Strauss Coffee se axează pe categoria de cafea prăjită, măcinată, dar și alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o soluție pentru piața AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele și servicii de cafea pentru birou.  Compania este lider în Brazilia, cea mai mare piață de cafea din lume și unul dintre jucătorii principali ai piețelor de cafea din Europa Centrală și de Est, Israel și se clasează pe locul 1 sau 2 în majoritatea piețelor în care operează.