Casting national de voce

Casting national de voce

Noua campanie pentru brandul Antrefrig, detinut de Hame Romania, poarta semnatura  Graffiti BBDO si GMP PR.  Foto: Dreamstime Conceptul campaniei are la baza ideea ca porcusorul care a strigat ani de zile in reclamele sale si pe Facebook FICAT-FICAT, acum si-a pierdut vocea. Pentru noul sau spot are nevoie de ajutorul fanilor si organizeaza un casting national de voce prin

Inca un premiu pentru “Why Don’t You Come Over?”

Inca un premiu pentru “Why Don’t You Come Over?”

Campania “Why Don’t You Come Over?”, realizata de GMP Group (GMP, Webstyler si GMP PR) pentru www.gandul.info a castigat Grand Prix la categoria PR neconventional la cea de-a 15-a editie a Festivalului Golden Hammer, principalul festival de publicitate organizat in Tarile Baltice. In 2013 GMP Advertising, Webstyler si GMP PR au semnat campania integrata “Why Don’t You Come Over?”, ca

GMP PR

GMP PR

<p> <strong>Gandita drept o agentie de PR creativa si antreprenoriala, dupa modelul fratelui mai mare, GMP Advertising, in sapte ani de activitate pe piata GMP PR demonstreaza ca reuseste sa se impuna ca atare.</strong></p> <p>  </p> <p> In urma cu sapte ani, echipa GMP PR era un mic departament in cadrul agentiei de advertising a grupului GMP. Planurile erau mari

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href=”http://www.effie.ro”>Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.</p> <p>  </p> <p> Au fost premiate 18 agentii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising,

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

Campania “How do they look at advertising?”, realizata de Next Advertising pentru Zilele BIZ a fost premiata cu patru trofee in cadrul galei primei editii ADC*RO Awards, care a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu. La categoria Campanii Integrate, Zilele Biz 2012 a fost desemnata cea mai buna campanie in sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment

Ioana Manoiu: Premiul ne ambitioneaza sa nu ne relaxam

Ioana Manoiu: Premiul ne ambitioneaza sa nu ne relaxam

Ce a insemnat castigarea titlului de Agentia Anului in 2006 si ce inseamna acum pentru GMP PR? Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR: Acum 5 ani eram un departament de PR care abia se infiintase. Practic, prin acel premiu, am devenit agentie mai repede decat ne imaginasem. Surpriza a fost cu atata mai mare cu cate premiul de agentia anului

Putem avea leadership sau putem ramane cenusarese

Putem avea leadership sau putem ramane cenusarese

<p> <strong>Ioana Manoiu este Managing Partner al GMP </strong> <br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul, asa cum l-am invatat noi, a murit.  PR-ul de anii 90, in care 80% din activitatea noastra era sa scriem  comunicate si sa organizam conferinte de presa este mort de ceva timp deja. Meseria noastra s-a reinventat dramatic in ultimii doi ani.

2011 aduce profitul

2011 aduce profitul

<p> <strong>Oamenii de PR au motive sa se bucure. Pana in 2018, PR-ul va fi unul dintre sectoarele cu cel mai mare ritm de crestere pe piata internationala a muncii, alaturi de energie, cercetare si transporturi. Desi de la izbucnirea crizei fi nanciare multe voci s-au grabit sa cante prohodul industriei de PR, transformarile prin care domeniul trece acum demonstreaza