Experiente impreuna la Biz Marketing Xchange

Nikolai Beckers

Nikolai Beckers, CEO, Telekom Romania

Intr-o lume agitata in care fiecare manager lupta in teritoriul propriu pentru mentinerea pozitiei, Telekom Romania a ales sa sustina Biz Marketing Xchange, un proiect despre inspiratie si curaj, despre initiativa si puterea networkingului, care iese din paradigma clasica de business, dezvoltat de echipa Biz dupa o idee GMP Advertising.

“Unde ne gasim inspiratia in munca noastra? Din intalnirile cu oameni noi, situatii noi, provocari noi, idei noi, sau atunci cand ne situam in postura celuilalt. Ce ar putea fi mai interesant si plin de provocari decat sa facem schimb de roluri in munca noastra pentru o zi?”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al Telekom Romania, despre implicarea in proiectul Biz Marketing Xchange.

La Telekom Romania, sustinem inovatia, dar si schimbul de experienta, si promovam initiative de marketing care aduc plus valoare pietei si consumatorilor din Romania. Brandul Telekom vorbeste despre „experiente impreuna”, iar acest proiect este o oportunitate excelenta pentru profesionistii din marketing de a trai experiente unice impreuna, de a-si impartasi povestile de succes, competenta si viziunea. Le doresc mult succes tuturor si astept cu nerabdare sa vad campaniile inspirate din aceasta experienta”, a adaugat Nikolai Beckers.

Zece directori de marketing, cu agende aglomerate si branduri mari in grija, au acceptat o provocare unica in industria romaneasca de marketing si comunicare. La invitatia echipei Biz  si-au modificat programul si au inclus in activitatea lor de zi cu zi o schimbare de companie. Rezultatul acestui experiment inedit a fost documentat pe parcursul lunilor aprilie si mai si va fi prezentat in exlusivitate in primul numar din luna iunie a revistei Biz.