Marketing Stiri

Ioana Filip, noul Executive Creative Director al MRM//McCann Romania

20 nov. 2015 2 min

Ioana Filip, noul Executive Creative Director al MRM//McCann Romania

Reading Time: 2 minute

Ioana FilipIoana Filip a fost promovata ca Executive Creative Director al MRM//McCann Romania, divizia de digital din cadrul McCann Worldgroup Romania.

Ioana Filip si-a inceput cariera in publicitate in anul 2006 iar in 2011 s-a alaturat echipei de creatie McCann Bucuresti, lucrand pe unele dintre cele mai mari branduri de pe piata locala, cum ar fi: Vodafone, Coca-Cola sau Unicredit. In 2013 Ioana a fost numita Group Creative Director in cadrul McCann Bucuresti, pentru toate brandurile din portofoliul Coca-Cola Romania.

In  2013, a castigat trei premii la Cannes Lions cu campania “Digital Library”, dezvoltata pentru Vodafone Romania (doua premii de argint si unul de bronz). Au urmat alte premii importante la festivaluri ca Eurobest, Golden Drum, Webby Awards, Effie Awards.

De asemenea, Ioana a fost membra a juriului New York Festivals in anul 2013, a fost prima romanca din juriul Clio Awards in anul 2014 si singurul speaker roman de la Eurobest in acelasi an, iar in 2015 a jurizat AdStar.

“Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania. Sunt foarte bucuros ca acum a devenit o realitate. Dupa parerea mea, Ioana este unul dintre cei mai buni directori de creative din Europa Centrala si de Est. Cred ca de acum voi incepe sa o rog si sa ma rog sa nu plece prea curand din echipa mea”, a declarat Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.

„McCann a fost pentru mine cea mai buna scoala pentru campanii integrate. MRM a fost pentru mine cea mai buna sursa de inspiratie pentru digital innovation. Asa ca, odata cu mutarea la MRM, imi propun sa fim cu adevarat prima agentie de integrated innovation. O agentie de unde ideile pornesc din digital, dar pot ajunge oriunde. O agentie in care digital storytelling-ul nu e doar un termen in power point, content-ul nu sunt doar poze pe pagina de Facebook a brandului, iar inovatia nu inseamna doar un mobile app”, a declarat Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann Romania.

In Romania, McCann are relatii de parteneriat  indelungate cu clienti precum: The Coca-Cola Company, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup, una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.   

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: