Marketing Stiri

Statistici amare pe deserturi dulci

20 apr. 2016 < 1 min

Statistici amare pe deserturi dulci

Reading Time: < 1 minut

Lantul de patiserii Paul Romania lanseaza o noua linie de torturi “Bittersweet” bazata pe statisticile inegalitatii de gen din Romania. Incasarile obtinute din vanzarile acestor dulciuri vor finanta doua activitati ale organizatiei FILIA: un program de informare a femeilor despre drepturile pe care le au pe piata muncii si folosirea instrumentelor legale pentru a combate discriminarea si o campanie de advocacy pentru promovarea reprezentarii politice a intereselor femeilor.

“Bittersweet” este prima colectie de deserturi sociale din lume şi a fost dezvoltata de catre PAUL Romania impreuna cu agentia de inovatie MRM//McCann Romania.

Colectia include: “Tortul diferentei de salariu”, “Tortul nereprezentarii in parlament”, “Tortul Topul celor bogati”, “Tortul Start-up Inegal” si “Tartele Plafon de sticla”

Potrivit unui raport global al World Economic Forum, Romania este clasata pe locul 113 din 145 in ceea ce priveste egalitatea in clasa politica, insa nici in alte domenii precum educatia, sanatatea sau siguranta financiara nu s-a clasat bine.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: