Marketing Interviuri

Steve Harding, Geometry Global: despre schimbări în advertising

23 iul. 2018 2 min

Steve Harding, Geometry Global: despre schimbări în advertising

Reading Time: 2 minuteSteve 1Steve Harding, Global CEO al Geometry Global, a fost în vizită în România la începutul lunii iulie, ocazie cu care ne-a povestit despre începuturile sale în advertising, schimbările din industrie și felul în care ține pasul cu ele.

Și-a început cariera în marketing și brand management la Smith & Nephew și apoi la Allied Breweries.

Din postura de client, a intrat în contact cu munca de agenție și a fost atras atât de diversitatea muncii, cât și de posibilitatea de a avea o carieră internatională. L-a atras și dorința de a construi un model mai bun de agenție, cu rezultate măsurabile, motiv pentru care întotdeauna a preferat partea de activare din marketing. 

 

Reclama favorită anul acesta

Sunt mai puțin interesat de reclame și mai mult de campanii integrate care pun accent pe influențarea unui comportament. Campania, recent premiată la Cannes Lions, Palau Pledge (creată de Host / Havas) este un exemplu extraordinar în acest sens. Este vorba despre o campanie din industria turismului, combinată cu un demers de conservare a mediului înconjurător prin care toți vizitatorii insulei Palau din Oceanul Pacific sunt obligați să semneze pe pașapoarte un acord prin care se angajează să protejeze mediul înconjurător. Demersul a influențat întreaga industrie a turismului din zonă, fiecărui turist cerându-i-se să își ia acest angajament la intrarea în țară.  

Advertisingul și noile generații

Advertisingul este doar o parte a industriei dinamice care este marketingul. Domeniul nostru este unul extrem de vibrant. Schimbările constante, impactul tehnologiei și al inovației înseamnă că industria este într-o perpetuă evoluție.

Cine vrea să intre în publicitate, trebuie, acum mai mult ca niciodată, să fie curios, creativ și să aibă o minte analitică.

Punctul de atracție al industriei la ora actuală

E-commerce-ul este un spațiu în care creativitatea și inovația mai au încă multe de spus. În anii ce urmează, vom asista la multe schimbări în acest domeniu.

Cum ții pasul cu schimbările

Procesul de învățare este unul permanent, așa că citesc foarte mult pentru a mă menține la curent cu schimbările. Dar nu poți fi bun la toate, așa că învăț de la experții pe care îi angajăm în Geometry. Dincolo de asta, am trei băieți, millenialls, care mă țin la curent cu toate noutățile în domeniu.

Craftul și designul în advertising

Nu putem ignora niciodată craftul și designul. Sunt temelia oricărei lucrări de calitate din orice domeniu. O tehnologie prost desenată sau deficitar executată nu va putea oferi oamenilor experiența de care au nevoie. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: