Companii MarComm Marketing

7UP, Golin și Profero, campanie inedită de brand experience alături de Fido Dido

18 sept. 2019 4 min

7UP, Golin și Profero, campanie inedită de brand experience alături de Fido Dido

Reading Time: 4 minute

Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero, alături de personajul 7UP, Fido Dido, au făcut trecerea la “Joy of missing out” printr-o campanie de brand experience. Sub umbrela creativă “From #fomo to #jomo”, 7UP, Golin și Profero au îndrumat publicul să adopte o abordare #jomo, “joy of missing out”, adică acea relaxare care vine odată ce ai înțeles că nu este posibil să faci totul, că nu este nevoie să fii peste tot și că este indicat să iei o pauză pentru a te bucura de viață. 

Într-o perioada care abundă de evenimente de la festivaluri de muzică sau film, până la evenimente de food&drinks, petreceri sau lansări, apare frecvent sentimentul de #fomo, “fear of missing out” sau anxietatea omului care simte nevoia să nu rateze nimic.

Întreg conceptul a fost marcat de revenirea temporară a celebrei mascote a anilor 90 pe ambalajele 7UP, Fido Dido. 

DSC 0484

“Relansarea ediției limitate 7UP Fido Dido ne-a reamintit cât de important este să ne căutăm constant echilibrul dintre agitația cotidiană care ne atrage ca un vârtej și bucuria, liniștea deconectării, indiferent sub ce formă vine ea. Și ne-am dorit să transmitem mai departe gândul acesta, să propagăm vibe-ul chill al lui Fido Dido.  Alături de Golin și Profero, am reușit să construim un mix de acțiuni originale, prin care, atât cei care l-au cunoscut pe Fido Dido încă de la apariția sa, dar și cei care l-au descoperit abia acum, să intre în această poveste. O poveste care, behind-the-scenes, a avut la bază trei etape: recunoașterea prezenței FOMO în viețile tuturor, cu o amploare crescută în ultima perioadă, apoi invitația de a trece de la  #fomo la #jomo, transmisă prin intermediul personajului Fido Dido și, în final,  abordarea unei atitudini chill, care să se mențină și după încheierea verii”, a spus Ioana Ciobotariu, Senior Brand Manager, CSD Flavors, NCSD & Energy, PepsiCo.

“Pentru mulți dintre noi, Fido Dido este, cum se spune, legendar. Așa că, ne-am propus să construim un brand experience veritabil în jurul revenirii sale pe ambalajele de 7UP în ediție limitată. Artele și brandul s-au îmbinat în moduri neașteptate și expresive, am construit foarte mult pe engagement și emoție, prin fiecare componentă, pentru a le oferi consumatorilor nu doar un produs, ci și o experiență memorabilă și disruptivă, în sensul chill, caracteristic personajului. Și nu putem decât să ne bucurăm și să îi mulțumim clientului că a avut curajul să creadă în conceptul și execuțiile propuse”, a completat Ana-Maria Stoica, PR Manager, Golin.

“Timp de mai bine de două luni, Fido Dido și-a stabilit reședința de vacanță pe canalele de social media ale brandului. De acolo, ne-a reamintit să îmbrățisăm situațiile stresante cu mai multă relaxare, să facem un exercițiu mental de switching to #jomo, să avem mai puține griji și să ne bucurăm de orice activitate, în felul nostru. Conținutul specific transmis pe canalele 7UP pe perioada campaniei a urmărit acest fir roșu al campaniei, păstrând, în același timp, un grad solid de relatability”, adaugă Mădălina State, Account Director, MullenLowe Profero.

DSC 0316

În prima etapă a campaniei, în colaborare cu publicații media, a fost lansat un teaser care a adus în prim-plan personajul 7UP printr-un articol și o serie de ilustrații online. Campania a pornit de la o componentă notabilă de brand experience și a debutat într-o modalitate reală: la revenirea în România, Fido Dido a fost “întâmpinat” la gară. Apoi, narațiunea s-a extins prin colaborări cu influenceri compatibili cu mesajul campaniei. Prin povești personale, comunitățile au fost încurajate să pună pauză, atunci când simt că este nevoie să se detașeze de stresul cotidian și de imaginile perfecte afișate în social media.

Au urmat o serie de activități offline cu și pentru influenceri, Fido Dido reunind brandul și arta. Un actor și un dansator profesionist au asigurat momente artistice prin demonstrații expresive de #fomo și #jomo. Cei doi au transformat o sufragerie, o terasă, scara unui bloc și chiar strada într-o scenă de teatru și dans.

Alte activări au avut loc în cadrul unui eveniment care a reunit bloggeri, influenceri, jurnaliști și oameni din agenții, actori și fotografi, care au avut parte de provocări și concursuri interactive din partea brandului.

Componenta de comunicare internă nu a lipsit, angajații primind cartoline personalizate cu mesaje de la Fido Dido.

Campania s-a încheiat cu o petrecere tematică, “Let’s Go 90’s Party”, care a reunit influenceri, jurnaliști și parteneri de campanie.

Echipele implicate în campanie:

  • PepsiCo: Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager CSD Flavors, NCSD & Energy), Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages), Emanuela Badanga (Junior Brand Manager CSD Flavors, NCSD & Enegy), Irina Perju (Digital Marketing Specialist Beverages).
  • Echipa Golin: Marina Constanda (Senior Manager), Ana-Maria Stoica (PR Manager), Bianca Ionescu (Media Associate), Oana Pohrib (Senior Digital Manager), Victor Dîmbean-Creța (Jr. Digital Associate).
  • Echipa MullenLowe Profero: Diana Dalimon (Art Director), Alexandra Ion (Copywriter), Cristina Moise (Social Media Manager), Mădălina State (Account Director).
  • Echipa MullenLowe: Andreea Ropotan (Head of BTL), Iulia Badea (BTL Manager)
  • Echipa OMD: Dana Constantin (Digital Manager), Adela Bozgan (Digital Media Executive)
Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: