Blog

A doua zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

1 iun. 2011 2 min

A doua zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

Reading Time: 2 minute

<p> A doua zi a fost dedicata companiilor care au facut parte din delegatia <a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/”>High Impact Friends</a>. Ne-am dorit sa dedicam o parte importanta din program studiilor de caz si sa analizam campanii recente desfasurate prin mediile sociale, asa ca am luat pe rand campaniile prezentate de <a href=”http://www.desprealcool.ro/”>Ursus</a>, <a href=”http://www.danone.ro”>Danone</a>, <a href=”http://www.thegroup.ro”>The Group</a> si <a href=”http://www.klm.com/travel/ro_en/index.htm”>KLM</a>. Pe scurt, am pornit de la strategia de baza, mediile de comunicare si tactici de marketing si am dezbatut cum au fost implicati bloggerii in campanii, cum s-au folosit retelele sociale, care au fost punctele forte si ce ar fi putut fi imbunatatit.</p> <p>  </p> <p> A inceput <a href=”https://picasaweb.google.com/lh/photo/Hm5uPUOo91vxe8BU5dRyug?feat=directlink”>Georgiana Gheorghe</a>, Corporate Communication Manager la Danone Romania care a vorbit intr-un mod foarte direct si realist despre interactiunea brandului sau cu social media. A punctat detalii despre campaniile Activia si <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/danone-cremosso-smssibiu”>Danone Cremosso</a> ale carei rezultate au fost anuntate la SMSSibiu. Aflam ca, in ultimii doi ani, online-ul ocupa locul doi in bugetul de comunicare Danone, dupa TV.</p> <p>  </p> <p> Urmeaza <a href=”https://picasaweb.google.com/lh/photo/zSXNiTxWZHrhn-l79gEdCw?feat=directlink”>Andreea Paslaru</a>, Sustainable Development Specialist & Corporate Affairs Romania la SABMiller care ne-a prezentat, intre altele, campania Drumul Mingii (In acel moment, Chinezu, in calitate de endorser al campaniei, s-a simtit foarte bine :) ). Aflam de la Andreea ca site-ul campaniei Ursus “<a href=”http://www.desprealcool.ro/”>Despre Alcool</a>” va avea o varianta de mobil. BTW, daca vrei sa afli in cat timp poti conduce dupa ce ai consumat alcool, fa-ti testul “Zero la mie” <a href=”http://www.desprealcool.ro/zerolamie/”>aici</a>.</p> <p>  </p> <p> Un subiect fierbinte al intalnirii a fost relatia tripartita bloggeri – agentii – branduri. S-au gasit multe zone in care aceasta relatie poate fi imbuntatita si se pare ca e nevoie de multe alte intalniri de genul HIF de acum incolo… Am inceput cu prezentarea <a href=”https://picasaweb.google.com/lh/photo/kUV2De62oCdj9Rcf4V50wA?feat=directlink”>Sorinei Mihai</a>, Managing Partner la Nicola Porter Novelli. Sorina ne-a spus ca “In prezent, 90% din comunicare este online” si ca “pe subiectele controversate din online, am vrea ca bloggerii sa isi asume rolul de moderatori”. Aflam ca pentru The Group “nu mai exista campanii de media, campanii de PR, etc., ci doar campanii integrate”.</p> <p>  </p> <p> Foarte apreciata a fost urmatoarea campanie, prezentata de <a href=”https://picasaweb.google.com/lh/photo/mPZ6xtm8rkX1EMeYf7u9FQ?feat=directlink”>Nicoleta Visan</a>, Regional Online Manager la Air France KLM Central Europe. Campania, denumita "<a href=”http://www.youtube.com/watch?v=YR75c8mtGjk”>Tile&Inspire</a>", pune fetele oamenilor de pe Facebook pe avioanele KLM.</p> <p>  </p> <p> O ultima runda de masa a adunat concluziile tuturor celor prezenti, care au apreciat unanim ca intalnirile de genul #bizamsterdam apropie bloggerii, brandurile si agentiile si, totodata, sunt un focus grup intensiv prin care cei mai tari oameni din online dau feedback, idei si solutii in social media pentru branduri.</p> <p>  </p> <p> Am continuat cu intalniri One-to-One intre companii si bloggeri. Inainte de eveniment, fiecare brand isi alesese bloggerii cu care doreste sa aiba discutii individuale. Acestea s-au desfasurat in mod informal, acolo unde a preferat fiecare – in hotel, in oras, la o cafenea sau la o plimbare pe canalele Amsterdamului.</p> <p>  </p> <p> Zborul inapoi spre Bucuresti a fost parca mai lung decat cel de intoarcere, dar desfasurat intr-o <a href=”https://picasaweb.google.com/cristiansutu/HIF#5612041915729120962″>atmosfera</a> extraordinara. Aterizarea pe Otopeni de la miezul noptii a marcat sfarsitul primei editii <a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/”>High Impact Friends</a> si, speram noi, inceputul unor frumoase prietenii.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: