Marketing Stiri

Aniversare de 400 de ani

14 iul. 2015 < 1 min

Aniversare de 400 de ani

Reading Time: < 1 minut

Pentru a marca aniversarea de 400 de ani, in spiritul caracteristic brandului, Grolsch a lansat o provocare pentru artistii din intreaga lume. Astfel, fiecare artist implicat a avut posibilitatea de a-si exprima propriul stil in cadrul unui workshop, aducand un omagiu celebrului swing-top Grolsch.

Creatiile artistilor se regasesc acum pe dozele aniversare Grolsch, dar si pe multipack-uri, si sunt disponibile pe piata din Romania incepand cu luna iulie.

Artistii care au reprezentat Romania in cadrul acestei campanii aniversare Grolsch sunt Noper (Radu Pop) si Ghica Popa.

Pasiunea lui Noper (Radu Pop) pentru cartile de tarot, asociata cu experimentele pline de culoare pe care le realizeaza, a dus la crearea unor monstri plini de creativitate. Fascinatia lui Ghica Popa pentru roboti, nave spatiale si SF-uri l-a facut ca pentru aceasta provocare  sa introduca caractere din arta antica si moderna.

Creatiile artistilor, interviuri si workshop-urile cu acestia pot fi regasite pe canalul de YouTube Grolsch.

 Grolsch este un brand premium de origine olandeza, ce se adreseaza tinerilor nonconformisti, atrasi de arta contemporană si activitatile experimentale. Sloganul sub care activează Grolsch este “For Experimentalists”.

Brandul se afla in portofoliul Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: