Companii Marketing Stiri

Campanie aniversară 7 de ani de Promenada Mall

19 oct. 2020 2 min

Campanie aniversară 7 de ani de Promenada Mall

Reading Time: 2 minute

Promenada Mall lansează o campanie aniversară, la 7 ani de activitate în România, prin care își propune să sărbătorească împreună cu vizitatorii centrului comercial, oferindu-le zilnic premii instant, dar și premii săptămânale.

Campania de toamnă, care înglobează și o componentă promoțională, este realizată de Mullen România și ilustrează cei 7 ani de existență de pe piața locală, precum și gama largă de servicii pe care Promenada Mall a oferit-o consumatorilor în tot acest timp.  

„Fiind vorba despre un eveniment special în viața brandului, am simțit că e momentul perfect pentru o schimbare. De aceea, noua campanie pune mai mult în lumină mixul de servicii oferit de Promenada Mall, sărbătorind 7 ani de inspirație în fashion, beauty și un stil de viață cu adevărat aparte. Această schimbare este marcată de creații dedicate celor 3 zone de inspirație, dar și de un nou limbaj vizual, mai dinamic, mai urban, mai autentic, pe care am reușit să-l aducem la viață alături de Alex Gâlmeanu”, a spus Andreea Popa, Copywriter Mullen România.

Mixul de comunicare include promovare indoor, outdoor, tranzit și digital. Video-ul de promovare realizat de agenție poate fi vizualizat aici. Campania se desfășoară în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie 2020.

Echipa Mullen România implicată în campanie:

Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Mario Niculae (Senior Art Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Adrian Radu (A/V Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Adriana Tudoran (Account Director), Maria Barbu (Account Executive).

La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat în portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrală şi de Est.

De 27 de ani în România, Mullen este o agenție de creație, marketing și brand strategy care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Mullen face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: