Oamenii Biz

CEO cu sânge de rocker

13 iun. 2019 < 1 min

CEO cu sânge de rocker

Reading Time: < 1 minut

Muzica rock are dintotdeauna un impact social important, iar de o lună de zile în România contribuie la promovarea donării de sânge atât prin forța muzicii, cât și prin puterea exemplului.

Campania națională „România are sânge de rocker”, lansată de Morning Glory, matinalul postului de radio Rock FM, împreună cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și Donorium, își propune să rezolve o problemă stringentă: nevoia de sânge în România este dublă față de cantitatea colectată, în condițiile în care doar 1,7% dintre români donează sânge.

Ca parte a campaniei, lideri ai unor companii importante din România s-au implicat personal, donând sânge și punând umărul la promovarea donării de sânge. Sunt acei „CEO cu sânge de rocker”, și vă invităm să aflăm chiar de la ei cât de importantă este implicarea mediului de business în comunitate.

CEO cu sânge de rocker – Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România

CEO cu sânge de rocker – Horia Adrian, LafargeHolcim

CEO cu sânge de rocker – Frank Wagner, Lidl România

CEO cu sânge de rocker – Steven van Groningen, Raiffeisen Bank

CEO cu sânge de rocker – Ondrej Safar, CEZ România

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: