Editorial

Cine sunt top social brands?

5 iul. 2016 2 min

Cine sunt top social brands?

Reading Time: 2 minute

Marta-Usurelu-editorial-largeAceasta nu este o intrebare retorica, ci una care pe cat pare de simpla, pe atat este de complicata. Brandurile cu cea mai puternica implicare in social media sunt cele care inteleg ca in spatele identitatii unui brand trebuie sa existe continut, produse/servicii bune si o echipa de marketing care sa inteleaga necesitatea social media.

Multe companii se plang ca brandurile lor nu sunt love brands si ca acest aspect le impiedica sa fie populare in randul consumatorilor. Putine inteleg ca este doar o scuza si ca, de fapt, trebuie sa invete sa creeze continut si campanii potrivite cu brandul si produsele lor cu scopul de a fi relevanti pentru consumatori.

Da, dupa mai bine de 15 ani de cand vorbim despre continut, subiectul ramane si astazi o necesitate. Iar performanta in domeniu este apanajul brandurilor curajoase, al celor care nu renunta dupa prima sau a doua incercare. Al celor care inteleg ca este nevoie de implicare, de multa munca si ambitie, dar mai ales de disponibilitatea de a fi prezent 24/7 si tu, ca brand, si agentia care-ti implementeaza campania.

In continuare, continutul bun are nevoie de creativitate si de curaj. De acel dram de nebunie de a iesi din rand si de a paria pe o idee. Si, asa cum bine a subliniat Monica Jitariuc, Managing Director, MSLGROUP The Practice, la evenimentul de lansare a Top Social Brand 2016, „sa facem ceva pe Facebook” nu este nici brief si nici directie strategica.

Trebuie sa ai activitate pe principalele canale de social media, sa cunosti aplicatiile si sa intelegi ca digitalul nu exclude PR-ul si comunicarea intre departamente sau cu echipa care face social media.

Nu in ultimul rand, pe principiul omul sfinteste brandul, este nevoie ca echipei sau omului care se ocupa de social media sa-i pese de campaniile si actiunile brandului. Sa vorbeasca despre ce face brandul si sa completeze chestionarul de inscriere in top. Pentru ca, oricat de mult iubeste consumatorul brandul tau sau vrei sa-l iubeasca, astazi, cand fiecare om are timp limitat si o agenda proprie, daca vrei sa-i castigi simpatia si loialitatea, daca vrei sa fii top of mind pentru el, trebuie sa stii sa-i vorbesti constant si sa-i arati cine esti si ce faci.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: