Interviuri Companii Digital Tech

Sylwia Chada, TikTok Europa Centrală: Ajutăm companiile să nu facă reclame, ci să creeze TikToks

18 iun. 2021 4 min

Sylwia Chada, TikTok Europa Centrală: Ajutăm companiile să nu facă reclame, ci să creeze TikToks

Reading Time: 4 minute

După o ascensiune fulminantă la nivel global, dar și pe piața locală, TikTok a lansat în luna mai TikTok for Business în România, pentru a susține brandurile, specialiștii în publicitate și IMM-urile în dezvoltarea prezenței pe rețeaua socială.

Am discutat cu Sylwia Chada, General Manager TikTok pe zona Europei Centrale, despre cum ajută mai concret TikTok for Business brandurile să ajungă la utilizatorii potriviți.

De ce ați decis să lansați TikTok for Business în România?

România este o piață foarte importantă pentru TikTok și decizia de a lansa TikTok for Business a fost luată datorită percepției față de potențialul regiunii și al României de către managementul global TikTok și dezvoltarea dinamică a platformei.

TikTok a fost primit cu mare entuziasm de către publicul din România și suntem bucuroși să vedem baza noastră de utilizatori crescând constant și exponențial. Având în vedere că aplicația a avut o dezvoltare atât de rapidă aici și comunitatea este atât de creativă și implicată, inclusiv brandurile care au început deja să își stabilească prezența pe platformă, am luat decizia de a extinde TikTok for Business în România pentru a le ajuta să ajungă la publicurile lor cât mai eficient. Fie că e vorba de campanii, provocări sau conținut general distractiv, echipa noastră de experți le va fi de mare ajutor companiilor pentru a naviga mai bine pe platformă.

Care sunt principalele beneficii ale programului TikTok for Business pentru branduri?

Platforma TikTok For Business le oferă posibilitatea de a-și prezenta brandul într-un mod creativ, lărgind cercul de potențiali clienți care fac parte din comunitatea TikTok. Este un loc sigur pentru a crea conținut unic și valoros pentru orice industrie. Oferim companiilor soluții de promovare creative și eficiente, disponibile pe platforma ce înregistrează în prezent cea mai rapidă creștere.

Unul dintre punctele forte ale TikTok este autenticitatea, crucială pentru noua generație de public. În acest fel, companiile își pot arăta partea autentică, într-un mediu nativ și, drept urmare, pot construi o relație foarte apropiată cu utilizatorii. Așadar, platforma noastră este un canal unic prin care agențiile de publicitate pot ajunge mai bine la utilizatorii TikTok și le pot atrage atenția.

Am observat în timp cum consumul media a început să se bazeze pe multiscreening. Oamenii folosesc mai multe ecrane, așa că este mai dificil să le atragi atenția. TikTok este o platformă pe care utilizatorii o folosesc întotdeauna cu sunetul pornit, aceasta fiind o parte esențială a experienței. În plus, conținutul este afișat pe întregul ecran, ceea ce înseamnă că agențiile au șansa de a ajunge la utilizatori și de a le câștiga realmente atenția, pentru că nimic nu îi distrage în acel moment.

Cine poate apela la program?

Orice companie, marketer, manager sau agenție poate crea pe platformă un profil de business pentru brandul pe care îl reprezintă. Angajații noștri, care sunt cei mai buni ambasadori ai platformei, sunt întotdeauna bucuroși să ajute clienții, arătându-le cum să folosească în mod eficient TikTok și să ajungă la un anumit grup țintă cu ceea ce oferă.

Ce puteți oferi când vine vorba de analiză și instrumente de măsurare pentru campanii?

TikTok for Business oferă instrumente precum monitorizare în timp real, măsurători ale datelor din aplicație sau urmărirea campaniilor, care îi ajută pe partenerii noștri să își monitorizeze campaniile pas cu pas, astfel încât brandurile să poată obține rezultate îmbunătățite.

În același timp, ne dezvoltăm în mod constant platforma și oferim noi funcții care permit brandurilor să ajungă la publicuri noi, și care în același timp protejează comunitatea și ne permit să construim un spațiu în care toată lumea se poate simți bine. În aprilie, TikTok a introdus o nouă soluție – generarea de clienți potențiali, care le va permite brandurilor să obțină clienți noi cu ușurință și să își crească conversiile. Aceasta va ajuta marketerii să obțină rezultate măsurabile din activitățile desfășurate pe platformă.

Procesul de generare a clienților potențiali începe cu un utilizator TikTok care completează un formular cu informațiile sale personale (cum ar fi numele, adresa de e-mail sau numărul de telefon) pentru a semnala companiilor interesul pentru un anumit produs sau serviciu. În plus, informațiile de bază, precum prenumele și adresa de e-mail, pe care utilizatorii TikTok le furnizează atunci când creează un cont, pot fi completate automat; în timp ce completează formularul, utilizatorul este informat despre protecția datelor cu caracter personal, care sunt colectate numai pentru nevoile agențiilor. Formularul include atât Politica de confidențialitate a TikTok, cât și Politica de confidențialitate a agențiilor. Formularele trimise sunt apoi colectate manual sau, dacă sunt integrate cu CRM-ul companiei, pot fi redirecționate instant către agenții.

Generarea de clienți potențiali nu este doar o oportunitate de a ajunge la noi segmente de public, ci permite, de asemenea, companiilor să creeze mesaje complet personalizate care consolidează legătura dintre brand și client și sunt relevante pentru mai multe grupuri de consumatori.

Cum poate TikTok ajuta companiile să creeze și crească comunitățile din jurul brandurilor?

Ca pe orice altă platformă, este important ca brandurile și companiile să fie disponibile pentru comunitățile lor, să creeze conținut autentic și captivant.

O mare parte a obiectivului nostru este de a ajuta companiile „să nu facă reclame, ci să creeze TikToks”, deoarece acesta este un mod mai personal în care pot interacționa cu comunitățile lor, le pot ține aproape și implicate.

Observăm deja modul în care brandurile se conectează cu publicul de pe TikTok și fac o treabă excelentă, implicând creatori de conținut și fiind prezente și pregătite atunci când vine vorba de comentarii și activitate generală.

Utilizarea TikTok le permite brandurilor și marketerilor să atragă întreaga atenție pe platformă. Mai mult, comunitatea noastră este foarte implicată și activă, iar creatorilor de conținut le place să colaboreze cu diferite branduri, atâta timp cât conținutul oferit este unul creativ, interesant și distractiv pentru publicul țintă, oamenii devenind ambasadori ai brandului.

Instrumentul TikTok for Business este util când vine vorba de obiective de marketing, astfel încât companiile să stimuleze vânzările, să aibă rezultate foarte bune în campaniile făcute și să atragă publicul pe site-urile lor. Sunt foarte încântată că echipa mea și cu mine vom avea plăcerea de a susține dezvoltarea comunității TikTok din țară și de a prezenta oportunitățile unice oferite de aceasta partenerilor noștri de afaceri din România.

Care este rata de adopție a TikTok pentru utilizatorii din România?

După cum am menționat anterior, de la lansarea noastră în România și până în prezent, am avut parte de o creștere și o interacțiune incredibile pe platformă. Oamenii caută modalități distractive de a-și petrece timpul pe rețelele de socializare, iar TikTok a devenit în scurt timp destinația principală pentru platformele cu video-uri de scurtă durată.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: