Comerțul online prinde teren la sate

26% dintre clienții eMAG provin din mediul rural și 18% dintre comenzile plasate sunt livrate în zonele rurale. Tendința de a adopta acest canal de vânzare este evidențiată de creșterea cu 55% a numărului de comenzi livrate de eMAG în zone rurale în 2017 comparativ cu anul anterior.   

Stejara Pircan, VP Commercial, eMAG

 Cumpărăturile online, impulsionate de smartphone

Majoritatea clienților din zonele rurale care fac cumpărături online sunt tineri, au vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani (54,9%), iar 39,01% au vârsta cuprinsă între 35 și 55 de ani. Cele mai multe comenzi au fost livrate în județele Timiș – Dumbrăvița, Prahova – Blejoi și Cluj – Florești, urmate de Constanța – Valu lui Traian, Suceava – Șcheia, Iași – Valea Lupului, Dâmbovița – Crevedia, Bihor – Sântandrei, Mureș – Sângeorgiu de Mureș, Argeș – Bâscov.

Cele mai compandate prouse în zona rurală sunt: produsele pentru copii, electrocasnice mari, electrocasnice mici, telefoane mobile, accesorii și servicii pentru telefoane, dar și produse de bricolaj, jucării, produse de îngrijire personală, produse pentru casă, mobilă și saltele.

Printre cele mai comandate produse se numără și: televizoare, produse pentru curățenie, periferice PC, cărți și asigurări.