Management

Companiile in era social media

8 iul. 2013 2 min

Companiile in era social media

Reading Time: 2 minute

<p> Semnele sunt tot mai clare. Social media nu vor mai fi doar un moft pentru companii, ci vor face parte din strategia organizatiilor. Motivul? Peste 45% dintre tineri prefera social media pentru interactiunea cu companiile. Aceasta este una dintre concluziile unui sondaj recent realizat de Interactive Intelligence. Tot lucrarea mai arata ca social media este preferara de 55% dintre clientii cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani. Studiul vine si cu o veste buna pentru organizatiile care inca se tem de social media. 35% dintre utilizatori sunt mai dispusi sa laude un serviciu decat sa reclame o experienta neplacuta.</p> <p> “In mod cert, clientii si companiile private interactioneaza prin intermediul social media, aceasta tendinta fiind din ce in ce mai vizibila in intreaga lume, iar studiul nostru global a aratat preferinta clientilor de a lauda un serviciu sau un produs bun si nu de a reclama o experienta neplacuta”, spune Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est la Interactive Intelligence. “Putem observa aceleasi tendinte si in Europa de Est, insa atunci cand o persoana comenteaza cu privire la o experienta neplacuta, companiile care acorda atentie activitatii din social media incearca sa izoleze si sa rezolve problema, deoarece inteleg impactul pe care aceasta il poate avea asupra afacerii lor”, mai adauga Grygielski. Mai mult, potrivit Interactive Intelligence, peste 60% dintre clientii care folosesc social media pentru a interactiona cu companiile sunt in cautare de reduceri si doar 37% dintre ei utilizeaza mediul ca serviciu pentru clienti.</p> <p>  </p> <p> Raportul mai arata ca aproape o treime dintre companii utilizeaza in prezent acest canal pentru a oferi suport si servicii clientilor, dar vestea buna este ca se estimeaza ca in urmatorul an numarul acestora va creste cu 15%. “Tendinta este aceea de a impluca centrele de contact in activitatea din social media, pe masura ce procesul devine din ce in ce mai automatizat, insa tot departamentul de marketing este cel care incepe aceste interactiuni prin monitorizarea manuala a activitatii de pe retelele de socializare, filtrarea raspunsurilor care trebuie prelucrate si transferul activitatii catre departamentele abilitate, care trebuie sa raspunda”, completeaza Managerul Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence. </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: