Antreprenori Analize

De 8 ori Laura8

14 mai 2020 3 min

De 8 ori Laura8

Reading Time: 3 minute

Și-a denumit brandul Laura8 pentru că multe evenimente importante din viața sa s-au întâmplat în zile, luni sau ani cu cifra 8. Este născută într-o zi de 8, în luna a opta și a pornit în antreprenoriat cu o agenție de turism pe care a înființat-o în 1998. Businessul cu bijuterii l-a pornit în urmă cu opt ani și Laura Rotileanu are planuri care vizează extinderea în afara țării și diversificarea gamei de produse. 

candy earrings cndamb 04 0730 gallery 1 1500x1500

Pasiunea Laurei Rotileanu pentru bijuterii a început încă din copilărie, când a început să realizeze “bijuterii” din cele mai neobișnuite materiale și obiecte din casă. Absolventă a Facultății de Economia Turismului Intern și Internațional, dar și a unui curs la Institutul Marangoni, primul business l-a lansat în urmă cu mai bine de 20 de ani în domeniul turismului, iar la pasiunea pentru modă a revenit mai târziu, în 2012, când a pus bazele ate­lierului din București, unde, inițial, producea doar accesorii statement realizate manual – cercei, coliere, broșe sau pandante ce aveau ca element distinctiv “cristalele îmbrăcate” în materiale prețioase precum dantelă Chantilly, mătase sau cașmir. Cu timpul, liniei principale i s-au adăugat mai multe categorii de accesorii, colecții-capsulă sau diferite colaborări. În continuare însă toate produsele Laura8 sunt realizate integral în București pentru a avea un control de­plin al calității produselor.

“Conceptul de Crafting Emotions a luat naștere din dorința mea de a crea bijuterii care oferă ceva în plus, indiferent  că transmit o emoție, conferă încredere sau sunt asociate cu momente fericite din viața celei care le poartă. Designul statement al accesoriilor, prin forme și culori pline de personalitate, realizate manual cu multă migală, a devenit în timp semnătura noastră stilistică.”- Laura Rotileanu, fondatoarea Laura8

candy earrings cndams 01 0732 gallery 1 1500x1500

Pasionată de cerceii statement, care, atunci când sunt aleși în funcție de personalitate, fizionomie, tonul pielii, au un adevărat efect de “make-up pentru chip”, Laura Rotileanu spune că a simțit că businessul său a căpătat cu adevărat amploare atunci când și-a văzut bijuteriile purtate de femei pe care le admiră și care o inspiră, femei din domenii cât mai diverse, din viața publică sau nu, cu personalități și vârste diferite, al căror numitor comun rămâne dorința de a-și exprima propria creativitate prin bijuteria aleasă și de a fi remarcate și admirate.

“O formă și o culoare bine alese pot scoate în evidență atuurile noastre și să ne dea acel plus de strălucire și încredere pe care ni-l dorim”, explică antreprenoarea.

Pe viitor, fondatoarea brandului de bijuterii are în plan creșterea portofoliului de produse și intrarea pe noi segmente de piață, prin crearea unor subbranduri Laura8. De asemenea, intenționează să se orienteze către zona de cadouri de lux, realizate manual în serii mici sau chiar unicat. Nu în ultimul rând, planul de dezvoltare a businessului Laura8 include și extinderea în afara țării, acesta fiind deja comercializat, în prezent, în magazine din Lisabona.

mosaic touch earrings eri 04 00329 gallery 1 1500x1500

Bijuteriile Laura8 sunt lucrate minuțios, exclusiv din materiale premium, ceea ce le transformă în piese “timeless”, totodată versatile și ușor de purtat. Cerceii, de pildă, sunt foarte ușori și confortabili, concepuți special pentru a putea fi purtați zi de zi. Acestea se comercializează atât prin shop-ul online al bran­dului, susținut din ce în ce mai bine de contul de Instagram, cât și în offline, în showroom-ul din București. Brandul este, de asemenea, prezent în Victoria Gallery, din Băneasa Shopping City.

Cine sunt clientele Laura8?
Femei moderne, active, iubitoare de frumos. Femei care apreciază versatilitatea bijuteriilor prin faptul că ele pot “crea un upgrade” oricărei ținute de zi sau de seară sau pot da o notă de noutate oricărei ținute. 

 

Foto header: Vali Mirea 

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 341 (20 martie – 15 aprilie 2020). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: