Un nou hotel în București, în 2020

Un nou hotel în București, în 2020

Orbis Hotel Group, partener strategic al AccorHotels, își continuă expansiunea în România prin semnarea unui contract de management pentru hotelul ibis Politehnica din București cu partenerul și investitorul Novum Business Services SRL. Noul hotel ibis Bucharest Politehnica se va deschide în trimestrul trei din 2020. Hotelul va oferi 160 de camere, facilități de conferințe, restaurant, bar, precum și parcare proprie.

AccorHotels achiziționează Mövenpick Hotels & Resorts

AccorHotels achiziționează Mövenpick Hotels & Resorts

AccorHotels a semnat un acord cu Mövenpick Holding și Kingdom Holding pentru a achiziționa Mövenpick Hotels & Resorts, pentru o sumă în numerar de 560 milioane CHF (482 milioane euro). Tranzacția va avea un impact pozitiv asupra veniturilor Grupului încă din primul an. Mövenpick Hotels & Resorts va beneficia de programul de fidelizare, canalele de distribuție și sistemele de operare

Rezultatele financiare ale Orbis în prima jumătate a anului

Rezultatele financiare ale Orbis în prima jumătate a anului

Grupul Orbis a anunțat pentru prima jumătate a anului 2017 o creștere de 6,2% a veniturilor până la 160 milioane euro și o creștere solidă a EBITDA, de două cifre, cu +23,1%, ajungând la 47,6 milioane de euro. Orbis a avut o creștere de 7% a RevPAR, determinată în mare parte de creșterea tarifelor medii ale camerelor (+4,3% față de

Venituri în creștere pentru cel mai mare grup hotelier din Europa Centrală

Venituri în creștere pentru cel mai mare grup hotelier din Europa Centrală

Orbis, cel mai mare lanț de hoteluri din Polonia și Europa Centrală, a anunțat venituri de 62.0 milioane de euro în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 7,6% față de primul trimestru din 2016. Indicatorii sunt pozitivi în toate țările din regiunea Europei de Est unde grupul hotelier are operațiuni. ”Strategia Orbis de gestionare activă a veniturilor, pe

Tranzacție pe piața vacanțelor de lux

Tranzacție pe piața vacanțelor de lux

AccorHotels a demarat negocierile exclusive pentru achiziționarea Travel Keys, unul dintre jucătorii de top ai pieței de închirieri vacanțe private. Tranzacția ar putea fi finalizată în a doilea trimestru al acestui an. Prin această achiziție, AccorHotels  își consolidează poziția pe piața închirierilor private de lux, compania fiind prezentă pe acest segment cu onefinestay și Squarebreak. Oferta AccorHotels va ajunge la

AccorHotels isi consolideaza pozitia pe piata hotelurilor de lux

AccorHotels isi consolideaza pozitia pe piata hotelurilor de lux

AccorHotels a achizitionat FRHI Hotels & Resorts si, astfel, reteaua globala se imbogateste cu un portofoliu de marci, printre care: The Savoy din Londra, Raffles Singapore, Fairmont San Francisco, New York Plaza, Fairmont Le Château Frontenac din Quebec City si Le Royal Monceau Raffles Paris. FRHI Hotels & Resorts cuprinde 154 de unitati hoteliere, dintre care 40 in curs de

Plan de responsabilitate sociala

Plan de responsabilitate sociala

1000  de gradini urbane, plantarea a 10 milioane de copaci pana in 2020, reducerea cu 30% a risipei de alimente si construirea tuturor cladirilor noi exclusiv cu emisii de carbon reduse sunt principalele obiective ale celui de-al doilea sezon al Planet 21, programul de responsabilitate sociala al grupului AccorHotels. Pentru a oferi hotelurilor sprijin efectiv in implementarea acestui nou plan,

Responsabilitate ecologica

Responsabilitate ecologica

In cadrul programului “Plant for the Planet”, lansat de  AccorHotels in 2009, in parteneriat cu PUR Projet si Mihai Eminescu Trust, a fost plantat cel de-al 1.500.000-lea arbore in Transilvania. Plantarea este rezultatul unui proiect de reimpadurire derulat pe o perioada de 6 ani, unul dintre proiectele pilot ce ilustreaza angajamentul AccorHotels pentru o dezvoltare sustenabila, parte a platformei de

Accor devine AccorHotels

Accor devine AccorHotels

Operatorul hotelier Accor devine AccorHotels si adopta o noua semnatura – Fell Welcome, o promisiune adresata clientilor, angajatilor si partenerilor. Noua identitate se bazeaza pe un logo cu mai mare legitimitate in cadrul caruia numele este prezentat cu un font albastru intens. Noul logo evidentiaza in continuare simbolul grupului, emblematica gasca bernache, de culoarea mierii. Aceasta pasare migratoare este simbolul