Raiffeisen Bank: tranzacții online în creștere cu 73%
În martie, clienții persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzacționat aproape de doua ori mai mult în aplicațiile de mobile și...
În martie, clienții persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzacționat aproape de doua ori mai mult în aplicațiile de mobile și...
Consumatorii români consideră că plățile efectuate prin autentificare biometrică sunt mai sigure și mai convenabile decât metodele tradiționale, potrivit Visa. Cercetările...
Economia s-a schimbat radical în doar câteva săptămâni, impactul stării de urgență fiind devastator pentru domenii precum HoReCa sau transporturile de...
Platforma de monetizare pentru companii globale 2Checkout are deschise peste 20 de posturi și continuă angajările exclusiv online. Posturile disponibile sunt...
Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și vinde produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de...
O nouă metodă online de procesare a plăților, cu comisioane mai mici, care nu implică utilizarea cardului bancar, va fi disponibilă...
Foarte mulți comercianți vor să folosească modalitatea de plată online pentru a putea să-și desfășoare activitatea în continuare. NETOPIA Payments, cel...
Comerțul tradițional din România trebuie să facă rapid o reconfigurare online a modului în care funcționează, iar pentru acest lucru are...
Amazon.com, gigantul global al comerțului online. anunță că a deschis 100.000 de posturi noi full și part-time în SUA, pentru centrele...
Epidemia de COVID-19 are un evident impact negativ pe termen scurt asupra pieței de bunuri de larg consum (FMCG) și servicii...
Comerțul online continuă să ia avânt și anul acesta, la nivel global, pe măsură ce brandurile și retailerii continuă investițiile în...
Flanco Retail a avut vânzări de 1,21 miliarde de lei în 2019, mai mari cu 13,1% faţă de anul precedent, procent...
Cifra de afaceri realizată în 2019 de compania Elefant Online, administrează magazinul online elefant.ro, a fost de 36,2 milioane de euro,...
Pe parcursul anului 2019, producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creștere notabilă, cu peste 46%, a veniturilor magazinului online,...