Libertate și valoare pentru business

Libertate și valoare pentru business

Consumatorii caută soluții simple pentru nevoile lor tot mai complexe. Este și motivul pentru care simplificarea ca direcție strategică a permis o creștere sustenabilă a businessului Telekom Romania pe termen lung, spune Miroslav Majoroš, CEO al companiei. Ce impact a avut în 2018 schimbarea de paradigmă adusă de Telekom Romania prin #Netliberare și #BUSINESSLIBER? Ținta noastră pentru acest an a

Telekom Banking, gata de lansare până la sfarșitul anului

Telekom Banking, gata de lansare până la sfarșitul anului

Telekom România va intra pe un nou segment de business, acela al serviciilor bancare. “Am dezvoltat o platformă software și, împreună cu banca poloneză Alior, vom lansa servicii bancare în trimestrul patru al anului”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom România, la o întâlnire cu presa. Telekom România ar putea servi ca intermediar pentru furnizarea serviciilor financiare ale băncii către

Lecții de business: Miroslav Majoroš, Telekom România

Lecții de business: Miroslav Majoroš, Telekom România

Fii sincer. Cu echipa, cu clienții, cu acționarii. Fii autentic. Și susți-ne-ți con­vingerile cu pasiune. Îndrăznește să spui ceea ce simți, ai încredere în instinctele tale. Împărtășește viziunea ta și trăiește după propriile valori. Amprenta personală este mult mai convingătoare și îi poate inspira și pe ceilalți. Oferă instrucțiuni clare și simple. Tu ești cel care decide direcția companiei și

Nou CEO pentru Telekom Romania

Nou CEO pentru Telekom Romania

De la inceputul anului viitor, Miroslav Majoroš va prelua functia de CEO al Telekom Romania, inlocuindu-l pe Nikolai Beckers, care va parasi grupul german. Miroslav Majoroš (56 de ani) are o pregatire profesionala cu profil tehnic, ocupand pozitii de conducere in cadrul Slovak Television, IBM Slovacia, si, in ultimii 13 ani in cadrul Telekom. Din 2010 a detinut pozitia de