Debutul unui parteneriat cu… tradiție

Debutul unui parteneriat cu… tradiție

Cu Roxana Memetea, despre management axat pe găsirea de soluții și impactul în business al unui cont global, cu tradiție de peste 40 de ani în rețeaua globală DDB. De la începutul lunii decembrie, DDB România și-a extins portofoliul cu un nou brand – McDonald’s, un client cu tradiție în rețeaua internațională a agenției. După ce la sfârșitului anului trecut

Roxana Memetea: incepem 2013 cu optimism

Roxana Memetea: incepem 2013 cu optimism

<p> Agentia de creatie Brandstalk, apartinand The Group, a devenit de la sfarsitul anului trecut DDB Romania, in urma afilierii la reteaua internationala a agentiei DDB Worldwide, apartinand grupului Omnicom. Ce schimbari intervin in urma acestei afilieri si care sunt planurile cu care agentia incepe anul 2013, am aflat de la Roxana Memetea, Managinng Partner al DDB Romania.  </p> <p>