Varstele brandingului romanesc

Varstele brandingului romanesc

Brandingul romanesc postdecembrist a recuperat cum a stiut mai bine distanta fata de brandingul global. A trecut prin despotism, feudalism si modernism. De acum, sta in puterea clientilor sa impinga brandurile romanesti la urmatorul nivel – The Age of You.  De Stefan Liute Astazi se vorbeste in Occident despre varste ale brandingului. Netulburat de vreo catastrofa politica, brandingul a avut

Din Bucuresti, in lumea larga

Din Bucuresti, in lumea larga

Lansata in 2012 la Bucuresti de sotii Adriana si Stefan Liute, agentia de branding Storience s-a deschis in toamna acestui an spre piata internationala. A castigat un prim client la Londra si a deschis un birou acolo. Dar acesta nu este singurul motiv de mandrie. In doi ani de la infiintare, agentia a castigat peste 40 de clienti si patru

Primul rebranding semnat de Storience in UK

Primul rebranding semnat de Storience in UK

Storience a finalizat primul proiect pentru piata britanica. Este vorba despre rebrandingul agentiei de organizare de evenimente Activate Event Management. Proiectul a fost finalizat pe parcursul a aproximativ patru luni si a inceput cu definirea brandului, designul identitatii vizuale si a materialelor de papetarie si s-a incheiat cu crearea website-ului. Rebrandingul Activate marcheaza tranzitia agentiei de la stadiul de start-up

Extindere londoneza

Extindere londoneza

Agentia de branding Storience a deschis un birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014. Decizia proprietarilor agentiei, Adriana si Stefan Liute, a venit in urma finalizarii cu succes a unui proiect de rebranding in Anglia, coordonat Ioana Jago. Proiectul va fi facut public de client in cursul acestei luni. Ioana Jago lucreaza in marketing de 12 ani, dintre care

In a relationship sau It’s complicated?

In a relationship sau It’s complicated?

<p> <strong>Multe companii sunt astazi obsedate de o vanzare cat de mica, cu (aproape) orice pret. Dar singura directie corecta (cu atat mai corecta cu cat criza e mai mare) e sa se gandeasca la cum ar putea face vanzare dupa vanzare, pe termen nedefinit. </strong></p> <p>  </p> <p> Solutiile cu un minim de efort intelectual sunt doua. Prima e

Imagine,  brand, profesionalism

Imagine, brand, profesionalism

Sesiunea dedicata “Brandingului Personal” de la Social Media Snow Camp a captat atentia salii prin patru prezentari despre managementul imaginii personale, fiecare acoperind cate un segment diferit astfel incat, la final, s-au conturat cateva din piesele care compun ceea ce se numeste brandul personal. Stefan Liute, Strategy Director, Storience, a abordat doua subiecte: unul legat de controversa brandingului personal (laudat

Au inceput inscrierile la Social Media Snow Camp!

Au inceput inscrierile la Social Media Snow Camp!

<p> In perioada <strong>13-16 decembrie 2012</strong> va avea loc a doua editie a <strong>Social Media Snow Camp. </strong></p> <p>  </p> <p> Va asteptam sa participati la 3 zile de traininguri, workshop-uri  si networking care va vor stimula creativitatea si va vor trezi apetitul pentru social media.</p> <p>  </p> <p> Veti invata de la cei mai buni care sunt cele mai

Story + Experience = Storience

Story + Experience = Storience

Pana in iunie 2012, Adriana si Stefan Liute au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit. Din iulie, povestea lor merge mai departe, tot in echipa, insa intr-o companie nou infiintata, Storience. La cateva zile de la lansare, ne-au povestit despre planurile lor si echipa pe care o vor alaturi de ei. Nu in ultimul rand am vorbit