fbpx
Interviuri Marketing

Exclusiv: Interviu cu Gabriela Lungu

09/07/2015

Exclusiv: Interviu cu Gabriela Lungu

Gabriela Lungu, noul director de creatie al TBWA\ Londra, a acordat Biz primul interviu pentru o publicatie din Romania.   

Gabriela Lungu TBWA

Ce inseamna aceasta noua pozitie pentru tine?

O noua confirmare – TBWA este in liga intai a creativitatii. O noua provocare – schimb un pic domeniul. O super bucurie – unii dintre colegii mei sunt adevarati “creative gods”; este genial sa lucrezi cu astfel de oameni.

Ti-ai dorit sa faci trecerea de la PR la publicitate sau s-a intamplat?

Da, de cand am venit la Londra mi-a incoltit cumva gandul. Ca om de creatie nu poti sa nu-ti doresti sa lucrezi pentru una dintre cele mai bune agentii de creatie din lume. Sa nu uitam ca eu mi-am inceput cariera in publicitate – este deci o intoarcere la advertising, si nu primul meu job in domeniu.

Care este cea mai mare provocare pe care crezi ca ti-o va oferi noul job?

Si aici sunt un agent de schimbare. Dorinta tuturor este ca eu sa aduc o perspectiva noua, o viziune mai integrate asupra ideilor. Ca intotdeauna cand esti agent de schimbare, nu va fi usor.

Ai fost recrutata? Cum a fost acest proces de recrutare comparativ cu primul?

Am inceput sa lucrez cu TBWA\Londra in martie, ca guest creative director pentru un super proiect, pentru unul dintre cele mai faimoase si mai curajoase branduri globale de mass fashion. Aveau nevoie de cineva cu expertiza integrata, care sa inteleaga atat advertising, cat si PR, social & digital. Am avut o chimie foarte buna cu toata echipa, am facut si treaba foarte buna, si de aceea lucrurile nu s-au oprit la acel proiect.

Cum incap doi drectori de creatie in aceeasi famile? Ce parere are Razvan despre noua ta pozitie?

Director de creatie sunt de multa vreme – acum insa din nou unul de publicitate. Razvan e mereu cel mai infocat sustinator al meu.

Vei avea colaborari si cu TBWA Romania? Sau atributii la nivel regional? 

Mi-ar placea sa colaborez cu colegii din tara – sunt o echipa misto. Foarte multe din campaniile facute la Londra sunt exportate spre adaptare peste tot in lume.

Ai colegi celebri? Prin ce se remarca agentia pentru care lucrezi acum?

TBWA este agentia careia ii apartine conceptul de Disruption®. Sunt cunoscuti pentru creatia pentru branduri precum Apple, Nissan, Adidas, si mai nou Airbnb sau Lidl.

Peter Souter, Chairman & Chief Creative Officer, este o adevarata legenda in publicitate si totodata scriitor de success de seriale TV si piese de teatru. Walter Campbell, Creative Director, este cel mai premiat art director din London. A castigat 23 D&AD pencils (cei mai multi creative spera la unul in viata…). A creat iconicul TV ad Guinness Surfer. Este totodata nominalizat BAFTA pentru Under the Skin cu Scarlet Johansson.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE