Finanțe Tech

FintechOS este startup-ul fintech al anului în Europa

30 iun. 2020 3 min

FintechOS este startup-ul fintech al anului în Europa

Reading Time: 3 minute

FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru transformarea digitală a băncilor și companiilor de asigurări, a fost desemnat startup-ul fintech al anului la The Europas Awards 2020.

Competiția a fost lansată în 2009 de către Mike Butcher, editor al publicației TechCrunch, cu scopul de a recunoaște și a premia cele mai inovatoare startup-uri din Europa.

Juriul care a identificat startup-urile cu cel mai mare potențial este format dintr-o varietate de fondatori de companii tehnologie, investitori și jurnaliști.

Potrivit juraților, FintechOS este “cel mai tare” startup fintech din Europa la acest moment, pentru că “ajută băncile și companiile de asigurări să accelereze transformarea digitală și să lanseze pe piață produse 100% online în doar câteva săptămâni, în loc de luni”.

Aceștia au apreciat și faptul că, în doar 24 de luni, FintechOS a atras la nivel global peste 40 de clienți din zona serviciilor financiare, care gestionează active de 25 de miliarde de dolari, și a deschis birouri la Londra, Amsterdam, Viena și București.

“Am muncit mult în ultimul an, în special de la declanșarea pandemiei, pentru a ne perfecționa tehnologia și pentru a furniza experiențe și procese hiper-personalizate de interacțiune cu clienții pentru bănci și asigurători, la o viteză nemaiîntâlnită anterior. O asemenea recunoaștere, ne face nu doar mândri dar totodată smeriți și pe deplin angajați în a crește valoarea adăugată pe care o generăm pentru clienții și partenerii noștri și pentru ecosistemul financiar global”, declară Teodor Blidăruș, Co-Fondator și CEO al FintechOS.

Aflată la a 11-a ediție, the Europas s-a remarcat de-a lungul anilor prin identificarea unora dintre cele mai promițătoare startup-uri, la edițiile precedente fiind premiate Spotify, Transferwire, Soundcloud, Revolut sau Starling Bank.

Câștigătorii au fost ulterior mediatizați de Reuters, VenturesBeat, Forbes, CNET și, bineînțeles, TechCrunch, fapt care i-a adus în lumina reflectoarelor pe scena globală a companiilor inovatoare.

În primul trimestru al acestui an, FintechOS a avut o creștere de 300% față de intervalul similar din 2019 și a dublat numărul de noi clienți comparativ cu cele 6 luni de dinaintea pandemiei de COVID-19.

Compania este implicată în prezent în peste 20 de proiecte de implementare a tehnologiei sale de transformare digitală în Marea Britanie, Europa Centrală și de Est, Asia de Sud-Est și America de Nord.

În timpul carantinei, cererea pentru soluțiile FintechOS a crescut semnificativ, în special pentru înrolarea de clienți noi online, realizarea de filiale virtuale și asistență online de la distanță prin navigare asistată și apeluri video.

Recent, FintechOS a anunțat lansarea noii versiuni, perfecționate, FintechOS 20.R2 cu ajutorul căreia o bancă sau o companie de asigurări poate reduce drastic timpul necesar pentru lansarea de noi produse și servicii digitale.

“După 2020, serviciile financiare digitale se adresează nu doar generației Z sau milenialilor. Ceea ce noi numim călătorii hiper-personalizate pentru că sunt într-adevăr procese întregi de la primul contact cu clientul până la accesul la serviciul dorit, integrează întreaga experiență financiară a acestuia, indiferent de categoria din care face parte, persoane fizice sau juridice, micro sau enterprise. Aceste călătorii trebuie regândite și reconstruite de către toate instituțiile financiare, fie ele lideri de piață sau din categoria challengerilor, atât în piețele dezvoltate, cât și în cele emergente. Această transformare amplă și rapidă este provocarea principală a industriei și obiectivul nostru major. Vrem să asigurăm servicii mai bune consumatorilor de servicii financiare, oricând și oriunde”, explică Sergiu Neguț, co-fondator FintechOS, și cel care susținut prezentarea tehnologiei FintechOS în fața juriului la The Europas Awards.

FintechOS se numără printre startup-urile europene de tehnologie cel mai bine finanțate, potrivit unei analize efectuate de CB Insights. Compania a primit în decembrie 2019 o investiție de categorie Series A în valoare de 14 milioane de dolari (12,7 milioane de euro) din partea Earlybird Digital East Fund și OTB Ventures, cu participarea investitorilor existenți Gapminder Ventures și Launchub.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: