Stiri

LA FÂNTÂNA lansează KAFUNE TRE MONDI, un blend de cafea exclusiv și unic pentru clienții HoReCa

21 mart. 2025 2 min

LA FÂNTÂNA lansează KAFUNE TRE MONDI, un blend de cafea exclusiv și unic pentru clienții HoReCa

Reading Time: 2 minute

La Fântâna, furnizorul numărul 1 de soluții de hidratare pentru companii (conform Zenith Global 2024) și un actor de prim rang pe piața de servicii de cafea, lansează KAFUNE TRE MONDI (Trei lumi), noul său blend premium 100% Arabica, disponibil exclusiv operatorilor din serviciile de ospitalitate.

KAFUNE TRE MONDI este vârful de lance al sortimentației KAFUNE (ce cuprinde 10 blenduri de cafea, acoperind o gamă largă de gusturi, preferințe și exigențe): un blend 100% Arabica boabe premium recoltate din trei mari regiuni cultivatoare de pe glob – Columbia în America de Sud, Tanzania în Africa și Papua-Noua Guinee în Oceania, blend asamblat și prăjit de maeștri liquoreri italieni. Este o declarație de forță a înțelegerii profunde a diversității și subtilităților cafelei, menită să încânte amatorii și să entuziasmeze cunoscătorii artei espresso.

KAFUNE TRE MONDI poate fi degustată, în premieră, la Bucharest Coffee Festival, unde KAFUNE va fi prezentă cu The FUN! Truck, cafeneaua sa mobilă. „Când am conceput TRE MONDI, ne-am gândit la faptul că lumea cafelei este atât de bogată, de nuanțată și de diversă, încât merită o chintesență – iar noi, italienii, înțelegem cel mai bine acest lucru. KAFUNE TRE MONDI e rezultatul apropierii și armoniei în diversitate pe care cafeaua le poate oferi, într-o alchimie tipic italiană”. (Nevio Menazza, Coffee Business Development Manager La Fântâna).

„Cea mai mare bucurie pe care un furnizor de servicii HoReCA o poate avea este să-și vadă clienții satisfăcuți și dornici să împărtășească experiența trăită.
Cu TRE MONDI și serviciile profesionale aferente, satisfacția clienților, cel puțin în privința cafelei, este asigurată. Faptul că la o cafea excepțională se adaugă și asistența noastră profesională este o garanție suplimentară a satisfacției și o promisiune de excelență făcută în numele La Fântâna.” a declarat Gabriela Amza, Marketing Director La Fântâna.

KAFUNE este brandul-umbrelă pentru serviciile de cafea destinate consumatorilor casnici, organizațiilor în general și industriilor HoReCa din La Fântâna, lider național în servicii de tratare a apei și hidratare cu apă, precum și un jucător important pe piața serviciilor profesionale de cafea. KAFUNE propune mai multe blenduri de cafea, în numeroase forme de prezentare (boabe, capsule de diverse standarde, monodoze), fiecare cu personalitatea și calitățile sale. La Fântâna acordă o importanță specială serviciilor Horeca, înțelegând în profunzime nevoile acestei piețe complexe și oferind clienților săi servicii, echipamente și produse excepționale.

Articole pe aceeași temă: