Lecții de business: Cristian Popescu, SAP România

cristian_popescu_sap_biz

Cristian Popescu, Managing Director, SAP România

În orice faci, să ai clientul în centrul planurilor și acțiu­nilor tale. Reușești atunci când clienții tăi reușesc.

Să te gândești apoi la clienții clienților tăi.

Să provoci mereu starea prezentă: ce și cum poți face mai bine? Dacă nu o faci tu, fii sigur că o face altcineva.

Să ai curajul să încerci, să testezi, să inovezi.

Să asculți cu atenție clienții și dacă sunt mulțumiți, și dacă sunt nemulțumiți. Mai ales dacă sunt ne­mulțumiți e bine să afli înaintea concurenților tăi.

Să lucrezi permanent în echipă. Doar așa poți reuși.

Să îți construiești o echipă performantă, diversă, puternic motivată.

Să asculți și să observi cu atenție, apoi să integrezi ce e relevant în ceea ce faci.

Pe cât posibil, să iei decizii informate. Când nu ai toate informațiile pentru decizia ta, e bine să știi ce nu știi înainte de a decide.

Să ai viziunea, strategia și execuția mereu clare și măsurabile. Atenție mare la execuție, cineva mai trebuie să și facă treaba