O noua identitate de brand pentru 4AcePR
Agentia de comunicare 4AcePR se prezinta cu o noua identitate vizuala si o noua directie de comunicare, sub sloganul “Communication Beyond...
MarComm
Agentia de comunicare 4AcePR se prezinta cu o noua identitate vizuala si o noua directie de comunicare, sub sloganul “Communication Beyond...
CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a publicatiei Business Review.In spatele tuturor informatiilor contradictorii despre Romania exista si o explicatie...
McDonald’s Romania si agentia de digital Tribal Worldwide Romania au lansat #MecSalutaJunimea, prima campanie in Dark Social din Romania.Dark Social reprezinta...
In perioada 31 august – 30 septembrie, VEKA Romania desfasoara concursul national de fotografie #lafereastramea. Cei care fotografiaza peisaje, oameni, animale,...
Noul studio de stiri al PRO TV, lansat duminica, 30 august, este dotat cu tehnologie de ultima generatie, ce ofera echipei...
Odata cu lansarea grilei de programe pentru aceasta toamna Itsy Bitsy FM si o noua identitate vizuala. Schimbarea imaginii lui Itsy...
Pe 21 si 22 octombrie va avea loc cea de-a cincea editie TeCOMM eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca, eveniment in cadrul caruia pe...
Exista investitii pe care le faci o singura data, dar te tin o viata. Ferestrele sunt o astfel de investitie. Acesta...
DDB si Tribal Worldwide Romania, agentii membre ale grupului de comunicare The Group, au dezvoltat pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius...
Grupul La Fantana a lansat primele doua produse ale brandului propriu Green: “Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv in...
Restaurantele de tip fast-food sunt percepute de romani ca oferind nu numai preparate gustoase, ci adevarate momente de rasfat culinar, intr-un...
Bunge Prio, producatorul uleiurilor Floriol, anunta lansarea noii game Floriol Gourmet, avand la baza ulei de floarea soarelui premium, busuioc, rosii,...
Prin Brandient, Romania castiga pentru prima oara in istorie un prestigios premiu Red Dot in Communication Design. Premiul a fost acordat...
Piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania a crescut cu 6,4% in trimestrul al doilea, la 449 milioane euro, sustinuta de...