Pepsi, în parteneriat cu Simon Fuller și Now United

Brandul Pepsi lansează o nouă platformă de marketing și un nou slogan în jurul mărcii: FOR THE LOVE OF IT. Pe parcursul acestui an, în peste 100 de țări din toată lumea, va fi lansat un conținut personalizat pentru noua genereație. 

În 2019, Pepsi își reunește forțele cu legenda industriei muzicale, Simon Fuller, în cea mai nouă aventură: grupul pop Now United. Din China până în Brazilia și din Rusia până în India, Now United este un nou concept pop cu 14 cântăreți și dansatori din cât mai multe țări, cu milioane de followeri în social media. Vedetele de la Now United vor înregistra un jingle dedicat Pepsi și un nou imn al mărcii, care va reprezenta inima campaniei FOR THE LOVE OF IT de-a lungul existenței brandului.

FOR THE LOVE OF IT este motto-ul mișcării noastre, prin care spunem să dăm totul pentru lucrurile pe care le iubim – de la pasiuni și interese ca fotbalul sau muzica, să ne bucurăm din plin de una dintre plăcerile favorite – Pepsi”, explică Roberto Rios, senior vice president, Marketing, Global Beverage Group, PepsiCo.

De-a lungul anului, în timp ce Now United va merge în turnee în întreaga lume, Pepsi va crea experiențe uimitoare și va aduna conținut de calitate, alături de grup și fanii acestora.

”Pepsi are un record unic în susținerea tinerelor talente din muzică, colaborând pentru prima oară cu Spice Girls și acum, cu Now United. Campania FOR THE LOVE OF IT reflectă multe dintre valorile pozitive care sunt prezente și la Now United și știu că îi va inspira și va permite grupului și fanilor din toată lumea să se bucure de pasiunile lor, mai mult ca niciodată “, a spus Fuller.

Pe parcursul lui 2019, noua identitate vizuală și jingle-ul FOR THE LOVE OF IT vor fi aduse la viață printr-un ambalaj cu design expresiv, o grafică neconvențională, precum și de publicitate  și conținut digital unic, pentru fiecare dintre ofertele brandului.